000

چهارشنبه، مرداد ۲۸، ۱۳۸۸

تره به تخمش میره ، حسنی به باباش !

شکر بی پایان خداوند تبارک و تعالی را که بر من حقیر ثابت شد ، سید محمود کاشانی فرزند حلال زاده پدرش ، مرحوم آیت اله کاشانی ست .
این جناب حلال زاده در گفتگویی با روزنامه خبر فرموده : 28 مرداد اصلا کودتایی نشد !
استدلال این بزرگوار همان توجیهی ست که امروزه حکومت جمهوری اسلامی برای حقانیت ! کودتایش بکار میبرد :
" فرمان برکناری مصدق روز 24 مرداد به وی ابلاغ شد و وی با دریافت فرمان شاه رسید داد ...بنابراین دوره نخست‌وزیری مصدق در روز 23 مرداد که شاه فرمان نخست‌وزیری زاهدی و فرمان برکناری مصدق را صادر کرد، تمام شد، نه 28 مرداد، بنابراین کودتای 28 مرداد یک دروغ تاریخی است که کوچک‌ترین مبنا و پایگاهی از نظر سیاسی و نظامی ندارد. ." !!
بعبارت دیگر در این زمان هم بدلیل حکم خامنه ای ، می توان آرای مردم را نادیده گرفت و بواسطه همین حکم ، دولت کودتا را به رسمیت شناخت !
فقط این سوال بی پاسخ می ماند که اگر مبنا چنین است که شما می گویید ، پس چرا 1400 سال برای غصب حکومت از حسین بن علی سینه می زنید و حکومت خلفای پیش از علی را برسمیت نمی شناسید ؟!
ابوبکر و عمر و عثمان و مهمتر از همه ، یزید هم بواسطه حکم حکومتی بر مسند خلافت نشستند ، دلیل اعتراض شما چیست ، آنهم پس 14 قرن که هنوز دست از لعن آنها بر نمی دارید !

۴ نظر:

حسین . امیریه گفت...

آنکه در کودتا نقش داشته عذر خواهی میکند این ولد حرام انکار خب از ملا زاده جز این هم انتظار تمیتوان داشت

کریم پ گفت...

والله فرهاد جان این مورد به عقل من خطور نکرده بود!کشف و ربط جالبی بود

ناشناس گفت...

ازدلنوشته هايتان به غايت لذت مي برم و باري نيست كه بغض راه نفسم نبندد.دوست عزيز به خود مي بالم كه از شما مي اموزم قلمتان پر از شورزندگي و التذاذ مرگ

با احترام خشنو

شهربانو گفت...

فرهاد عزیز با تشکر از لطف و محبت شما و همچنین لینکتون در بلاک نیوز.

Free counter and web stats