000

جمعه، شهریور ۰۶، ۱۳۸۸

حالا کی بی غیرته !

حسن عباسی که به پشتگرمی رهبر در دوران خاتمی به همه توهین میکرد ، زمانی که از فروش دختران ایرانی در امارات خبردار شده بود ، فرصت را مناسب یافت تا بگوید : آقای خاتمی ، آقای رفسنجانی ، آقای شاهرودی ، آقای یونسی ، فرمانده سپاه .... شما بی غرتید !
بی غیرتید که دختران شیعه (ایرانی) در امارات حراج می کنند . خلاصه به همه گفت بی غیرت الا شخص شخیص رهبر که مسئولتر از همه بود !
حالا چطور جناب حسن عباسی !
الآن که دختران ایرانی و به زعم شما ، شیعه را در افغانستان و پاکستان و هند به فروش میرسانند ، حالا کی بی غیرته !

چرا امروز که به دختران و پسران ایرانی که در خاک ایران و در بازداشتگاه جمهوری اسلامی مورد تعرض واقع می شوند ، توجهی نمی کنی ، امروز چرا فریاد نمیزنی :
آقای خامنه ای تو بی غیرتی !
آقای احمدی نژاد تو بی غیرتی
فرمانده ناجا ، ماموران اطلاعات ، فرماندهان سپاه و بسیج ، شما ها بی غیرتید !
راستی کجایند مدعیان دین و مبلغان خدا ؟!

کجایی آقای اردبیلی ؟ کجایی آقای مکارم شیرازی ،کجایید مراجعی که خود را جانشین امام و پیامبر می دانید : این بود حکومت اسلامی ؟!همه شما بی غیرتید !
این حکومت داعیه رسیدن به مدینه فاضله پیامبرتان را دارد ؟
شما که جانشین اویید چنین می کنید ، در آن حکومت وعده داده شده ، چه ها بر سر مردم خواهند آورد ؟!

۲ نظر:

ahwazy گفت...

salam
man matlabo az balatarin khoondam, feghat mikhastam bet begam ke dr. abbasi har ja har chiz bashe avvalin nafareh ke migeh, na rabti be oon dolat dare na in dolat. azat khahesh mikonam, mohtaramane va baradarane ke be ishoon tohin nakonid, lotfan sokhanranihaye 20 rooz mande be entekhabat ta alan ro goosh bedid, agar ghezavatetoon avaz nashod man ba shoma bahs mikonam. khoda negahdar

حسین . امیریه گفت...

فرهاد جان از این قماش آدمها در طول این سال خیلی بوده اند که برای مدتی دکان باز کرده اند و چند تا نوچه و طرفدار هم برای همان مدت محدود پیدا کرده اند ولی طولی نکشیده دکانشان را تخته کرده و رفته اند در نوشته بعدیت برای رعایت حال میتوانی از خوش غیرت استفاده کنی که همان معنی را میدهد (شوخی)
شاد باشی

Free counter and web stats