000

شنبه، مرداد ۱۷، ۱۳۸۸

سخنان دادستان کل کشور !

خبرگزاری ایلنا صحبتهای آقای دری نجف آبادی ، دادستان کل کشور جمهوری اسلامی را منتشر نموده .
وبلاگ تقویم تبعید با کمی رتوش ، سخنان وی را شفاف تر و واضح تر منتشر می نماید .( در دولت دهم قرار است طی لایحه ای به مجلس ، نام دادستان به " داد در آور " تغییر یابد !)
دادستان کل کشور :
تعداد کل بازداشتی ها زیر 200 نفر بوده ، البته یه چند صد نفر دیگه ای هم بازداشت شدند که به طریق معمول در آمار محاسبه نمی شوند .
از ماه گذشته تذکر داده بودیم که " کسی را کهریزک نبرند " و هر که را هم بردند ، سریعا جنازه اش را به خانواده اش تحویل دهند . در مورد کهریزک شایعات زیادی ساخته اند ، البته برخی تخلفات غیر قابل دفاع است اما بقیه اموری هستند که در همه جا حتی دانشگاه ها هم شاهدیم ، مثل تجاوز ، کتک زدن با میله آهنی ، چاقوکشی و قتل .
ممکن است در روزهای اولیه بازداشت ، افراد را هم شکنجه کرده باشند ، البته پس از اعتراف و مصاحبه های تلویزیونی این شکنجه ها قطع می شود .
قطعا تخلفات غیر قابل دفاعی در کهریزک روی داده ، مثل همه جای دیگر ، مثل اوین ، بازداشتگاه های وزارت اطلاعات ، بازداشتگاه های سپاه ، بازداشتگاه های منکرات ، بازداشتگاه های بسیج ، بازداشتگاه های نیروی انتظامی ، بازداشتگاه های حزب اله ، ... خلاصه اینقدر در این مملکت بازداشتگاه هست که باید به ما حق بدهید نتوانیم آنها را کنترل کنیم .
از اول درگیریها تا امروز فقط 300 نفر بازداشت شده اند ، ما از همان زمان ، روزی 100 نفر آنها را آزاد کرده ایم و امروز فقط 200 نفر باقی مانده اند که البته تعدادی دیگر هم قرار است به آنها اضافه شود که در تعداد بازداشتی ها تاثیری ندارد و همان 200 نفر بازداشتی هستند ....


هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats