000

شنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۸۸

نامه احمدی نژاد به خامنه ای برای انتصاب مجدد مشایی !

بسمه تعالي

محضر حضرت آيت الله خامنه اي دام ظله العالي

رهبر معظم انقلاب اسلامي

سلام عليكم

1. شما در حکم حکومتی که دستور عزل مشایی را صادر نمودید ،فرموده بودید که انتصاب آقای مشایی به معاونت ریاست جمهوری برخلاف مصلحت بنده است !
یعنی من که خدمت گذار مردم هستم ، مصلحت خود را نمی دانم اما به مصلحت هفتاد میلیون ایرانی واقفم !

2. در زمان تقلب در شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ، گفتید که آب از آب تکان نخواهد خورد ، چون شما بلافاصله بنده را بعنوان برنده معرفی و تایید می کنید و کسی جرات نخواهد کرد بر خلاف دستور شما عمل کند ، اما دیدیم اشتباه کردید .
3. گفتید با سرکوب مردم و کشتن تعدادی ، می توان دهان همه را بست ، اما باز اشتباه کردید .
4. گفتید هیچ مرجعی جرات نمی کند روی حرف شما حرفی بزند .
5. فرمودید در بازداشتگاهها از خجالت بازداشت شدگان در آیند و اطمینان دادید هیچ خبری به بیرون درز نخواهد کرد .

با توجه به موارد فوق تصور می کنم این شما هستید که مصلحت خود را نمی دانید ، نه بنده !
فلذا استدعا می کنم اجازه دهید آقای مشایی که از ذخائر جمهوری اسلامی ست به معاونت بنده دوباره انتصاب شود.

ایام عزت که چه عرض کنم ، فعلا علی الحساب ، ایام عمر مستدام باد

محمود احمدی نژاد

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats