000

پنجشنبه، مرداد ۱۵، ۱۳۸۸

فرصتی برای تنفس !

امروز امتحانات تمام شد ، رفت تا حدود یکماه دیگه ، البته برنامه روزانه همان ست که بود ، ....
فقط به چند خبر اشاره می کنم :

آیت الله صانعی : منتشر کنندگان اعترافات خواه ناخواه در زمانى نه چندان دور، قبل از جزاى آخرت، كيفر و جزاى عمل خائنانه خود را در اين دنيا و در محكمه اى صالح و عادلانه خواهند ديد.
توجه به تاکید آقای صانعی در مورد کیفر خائنین در همین دنیا و در دادگاهی صالح بسیار دلگرم کننده و شیرین است .
وقتی یک روحانی طراز اول چنین بی محابا از خیانت حکومت اسلامی سخن گوید و وعده مجازات عاملین را دهد ، مسلما نظرش محدود به بازجویان نیست و فراتر از آن ، نظرش به سران رژیم است .
و همه اینها وقتی شیرین است که بدانیم یک مرجع تقلید شیعه در ایران اینچنین منتقد ولایت فقیه فعلی ست .قطعا مردم توجهی به این صحبتها ندارند و اهدافشان بسیار فراتر از این مواضع است اما شکاف میان روحانیون حکومتی نشان از تزلزل رژیم و تاثیر جنبش مردم بر جمهوری اسلامی دارد .
در همین رابطه می توان صحبتهای امامی کاشانی را بازخوانی کرد :
" نور ولایت فقیه کم شده و وی نمی تواند مشکلات کشور را حل کند " ...وی سپس با اشاره به کم سو شدن نور ولایت فقیه در ایران ادامه داده است: "او که نمی تواند مشکل را حل کند، این است اوضاع کشور، این است اوضاع دنیا، تو باید بیایی، تو باید مشکل را حل کنی."(!)

حال تصور کنید در چنین معرکه ای که همه آخوندها به فکر نجات حکومت اسلامی و دین هستند تا مبادا انقلاب مردم ایران همان راه انقلاب فرانسه و نهایتا عزلت کلیسا را دنبال کنند ، آخوند حسین اسلامی فرموده : ( در حمایت و توجیه طرح تعدد زوجات )
مرد ، صبح ها می رود سرکار ، زنانش هم در خانه با هم میزنند و می رقصند و خرید می روند . شب هم که آقا برگشت خانه چهارطبقه ، هر زنی این را صواب می داند که حقش را به زن دیگر بدهد و آقا به یکی از این طبقات برود (!)

حجه الاسلام قزوینی : هرکس خامنه ای را قبول نداشته باشد ، نمازش باطل است !
گاهی اوقات قلم از بند ادب رها می شود ، در مورد ابراز فضل آخوند قزوینی چه باید گفت ؟ من مانده ام چرا قزوینی ها حتی وقتی در مورد نماز هم حرف می زنند باید اشاره به قسمت پایین کمر کنند ، تشابه آقای خامنه ای با باد معده و تاثیر هر دو در ابطال نماز از شاهکارهایی ست که فقط از ملایی ولایت مدار بر می اید و بس !

۱ نظر:

H a m i d ... M i d a f گفت...

فرهاد جان
عجب تشبیهی!
کلی خندیدم

Free counter and web stats