000

دوشنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۸۸

مرگ انسانیت!

نامه کروبی به هاشمی رفسنجانی ، نه خبر خبرگزاریهای خارجی ست و نه فریاد مخالفین نظام که در توهم رهبرش "دشمن " نام گرفته .
این نامه بیان حقایقی دردناک است از روحیه حاکمین بر کشور . به قول فریدون مشیری :

هيچ حيواني به حيواني نمي دارد روا

آنچه اين نامردمان بر جان انسان مي كنند.


مهدی کروبی :

«عده‌ای از افراد بازداشت‌ شده مطرح نموده‌اند که برخی افراد با دختران بازداشتی به شدتی تجاوز نموده‌اند که منجر به ایجاد جراحات و پارگی در سیستم تناسلی آنان گردیده است. از سوی دیگر افرادی به پسرهای جوان زندانی با حالتی وحشیانه تجاوز کرده‌اند به طوری‌ که برخی دچار افسردگی و مشکلات جدی روحی و جسمی گردیده‌اند و در کنج خانه‌های خود خزیده‌اند.»


بازداشتگاه کهریزک به دستور خامنه ای تعطیل شد ، اما نه بخاطر دلسوزی برای مردمی که در آنجا شکنجه می شدند ، بلکه فقط موقعی دل رهبر به درد آمد که فهمید پسر یکی از نورچشمی هایش هم در آن بازداشتگاه بوده و به دلیل بذل محبت ماموران ناجا ، به قتل رسیده !

خامنه ای تا قبل از کشته شدن " محسن روح الامینی " ، فرزند مشاور محسن رضایی از شنیدن اخبار کهریزک هیچ غمی به دل راه نمی داد .

مسئله مورد توجه این است که دستور قتل مردم ، شکنجه بازداشت شدگان ، تقلب در انتخابات ، حذف شخصیتها و بسیاری دیگر از این قبیل ، تنها از سوی رهبر باید صادر شود . هیچ مقام دیگری در اندازه ای نیست که چنین گستاخی و جسارتی بتواند از خود بروز دهد . حتی به فرض صدور حکم از سوی مسئولین ، بدون تایید رهبری ، چنین حکمی اجرا نمی شود .

خامنه ای خونخواری شده که برای پیشبرد اهدافش ، تشنه به خون مردم است .

آقای خامنه ای !

آیا در زمان شاه ، ساواک همین رفتار را با شما داشت ؟!

آیا صدامیان در اردوگاه های اسرا ، چنین رفتاری را با اسرای ایرانی داشتند ؟


آقای خامنه ای !

گویی روی سخن با شماست :

هيچ حيواني به حيواني نمي دارد روا

آنچه اين نامردمان بر جان انسان مي كنند.

...

در كويري سوت وكور،

در ميان مردمي با اين مصيبتها صبور،

صحبت از مرگ محبت، مرگ عشق،

گفتگو از مرگ انسانيت است.


هرچند او هم باور نمی کرد روزگاری چنین جنایتکارانی بر مردمش حاکم شوند که " دست خونالود را از پیش چشم خلق " حتی پنهان نمی کنند و به آن افتخار می کنند !


از صمیم قلب برایتان آرزوی سلامتی دارم تا زنده بمانید و روزی که زیاد هم دور نیست ، تقاص جنایاتی را که مرتکب شده اید ، پس دهید !


دو هفته در بازداشت لمپن‌ها؛ خاطرات تکان‌دهنده‌ی یکی از بازداشت شدگان

گزارشی تکاندهنده از جنایات رژیم در اردوگاه مرگ کهریزک


در کهریزک تعرض و ضرب وشتم متهمین توسط اراذل و اوباش با اراده بازجویان صورت می گرفته است

۳ نظر:

حسین . امیریه گفت...

فرهاد جان بعد از اخبار شهدا حال حکایات تلخ زندانها باعث تکدر خاطر میگردد که برای نامیدن این موجودات واژه ایی نمیتوان پیدا کرد نمیدانم داستان دایه شدن گربه توله سگ را در وبلاگم خوانده ایی یانه اینجاست که تشبیه کردن ایت پارازیتها با حیوانات کم لطفی به آن زبان بسته هاست .به امید پیروزی

ناشناس گفت...

آیا در زمان شاه ، ساواک همین رفتار را با شما داشت ؟!

آیا صدامیان در اردوگاه های اسرا ، چنین رفتاری را با اسرای ایرانی داشتند ؟
shah mosalman-e vagheii nabood va mesle Mohammad raftar nemikard vali tajavoz dastoore eslame.khomeini ham dastoor tajavoz be zanane zendani dad

ناشناس گفت...

براساس پاره ای از اخبارموثق رسیده تاهفته آینده میرحسین موسوی توسط کودتا چیان دستگیر خواهد شده با اطلاع رسانی و برنامه ریزی و هماهنگی سبز جلوی این اقدام را بگیریم

Free counter and web stats