000

یکشنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۷

مقابله با امریکا : حمله به کشورهای منطقه !

جمهوری اسلامی با اعلام رسمی حمله به کشورهای منطقه به منظور مقابله با تجاوز نظامی امریکا ، سعی می کند با روش همیشگی خود ، تهدید و ارعاب ، دیگران را باخود همراه سازد!
سیاست مسئولین حکومت اسلامی با منتقدین داخلی همواره سعی بر حذف منتقد بوده تا رفع مورد نقد و اتخاذ چنین روشی گویا آنچنان به مذاق دولتمردان خوش آمده که در صحنه بین المللی نیز در مواجهه با چالش ها از حذف دیگران سخن می رانند ، غافل از آنکه دوره رجز خوانی مدتهاست باطل شده !
سردار سرتیپ مسعود جزایری به صراحت اعلام داشته در صورت حمله نظامی غرب " قبل از هر چيز رژيم‌‏هاي عاريتي و جعلي از ميان برداشته خواهند شد. "
کاش
معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستادکل نيروهاي مسلح سردار سرتیپ مسعود جزایری ، به اندازه نام و عنوان طولانیش ، از رخدادهای اخیر آگاهی می داشت تا بداند صدام در دوران تقابل با ارتش امریکا ، توان و فرصت آنرا نیافت تا حتی یک هواپیما ی عراقی را در آسمان کشورش پرواز دهد !
برگزاری " سمینار بررسی دخالتهای رژیم تهران در کشورهای منطقه " در مصر ، نشان از بی اعتمادی کشورهایی ست که به زعم احمدی نژاد می بایست هوادار رژیم تهران باشند .
رهبران ایران با بیان سخنان ضد و نقیض خود ، زمینه بی اعتباری بیش از پیش جمهوری اسلامی را فراهم آورده اند ، از سویی کشورهای منطقه را دوست و برادر خوانده و خود را محبوب قلوب مردم آنها مینامند و از سوی دیگر ، با هر فعل و انفعالی ، حکام کشورهایهمسایه را تهدید به سرنگونی ؟! می کنند .
کاش مسئولین بی کفایت جمهوری اسلامی ، بیش از ارعاب ، به فکر تهیه ابزار تهدید می بودند .
صرف ادعای ( فتو شاپی ! ) تولید چند موشک دوربرد ، مسلما نظر متجاوزین را تغییر نخواهد داد .

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats