000

یکشنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۷

پاسخ مرتضوی به شاهرودی

آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی رئیس قوه قضائیه ایران با صدور دستوری از دادستان کل تهران خواست که احکام فیلترینگ سایت‌هایی که مرتکب جرایم «امنیتی و اخلاقی» نشده‌اند را با نطر محاکم قضائی صادر کند.
آیت الله شاهرودی در نامه خود خطاب به قاضی سعید مرتضوی نوشته که «قوه قضائیه در برخورد با تخلفات و جرايم رسانه‌اي و مطبوعاتي» باید به نحوي عمل كند كه «علاوه بر اجراي قانون، كليه حقوق و آزادي‌هاي مشروع دقيقا رعايت شود.»

سعید مرتضوی در پاسخ به دستور رئیس قوه قضائیه ، نامه ای خطاب به شاهرودی نوشت که متن آن بطور اختصاصی برای بازدید کنندگان وبلاگ تقویم تبعید منتشر می شود :
بسمه تعالی
جناب آقای شاهرودی ، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران !
گویا شما گول عنوان پر طمطراق و طولانی خود را خورده اید ، بنده حتی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را هم به اندازه کارمند محترمه دفترم ( فتبارک الله احسن الخالقین ! ) حساب نمی کنم چه رسد به شما گویا باورتان شده رئیس بنده هستید .
باید به اطلاع حضرتعالی برسانم ، بنده هرچه دارم از " تقواع " دارم و از خدمات ضربه ای ( از نوع سخت ) ، بستنی ( از نوع مطبوعات ) ، صراط المستقیمی (فرستادن مراجعین از دفترم به اوین ) ، سائید نی ( از نوع دستمال یزدی ) و ... دارم و بس .
فلذا با اتکا به مقام معظم به شما اخطار می کنم بروید کشکتان را بسابید و الا دستور جلب شما صادر خواهد شد .
واعتصمو به بیت الرهبر تا کسی را بیضه الاحقر لا محاسبه !
دادستان عمومی و انقلاب تهران و حومه ( استانهای کشور)
سعید مرتضوی ، که هرچه دارد از " تقواع "! دارد .

۳ نظر:

ناشناس گفت...

"تقواع!؟"

عجب حرفهایی از نمیدونم کجاشون در میارن اینها...

ناشناس گفت...

حالا فرهاد خان شما بفرمایید کشک کیلویی چند است!!؟ آقا کشک اگر پیدا می‌شد که حاج آقا شاهرودی نقینا دست به این کار شنیع نمی‌زد که! می‌زد!؟ خیر قربان یقینا او هم می‌رفت کشکش را میسابید!

ناشناس گفت...

فرهاد جان ممنون از محبتت. من خودم متوجه این اشکال نشده بودم. تلاش کردم رفع شود اما موفق نشدم. تصورم این هست که مشکل سیستم باگفا باشد که هر روز یک مشکل جدید دارد. در هر صورت از توجهت صمیمانه متشکرم.
کوشا

Free counter and web stats