000

چهارشنبه، مرداد ۲۳، ۱۳۸۷

صدور قرار بازداشت دکتر آلن کاوی (که ادعا شده بود مدرک دکترای کردان را امضا نموده )

در پی تکذیب رسمی صدور مدرک دکترای آقای کردان از سوی دانشگاه آکسفورد و نیز اعلام جعلی بودن امضاها توسط دکتر آلن کاوی ، آقای خامنه ای به مرتضوی دستور داد تا ضمن انحلال دانشگاه و تغییر نام آن به حوزه علمیه بریتانیا و قم ، کلیه مسئولینی که از تائید امضاهای جعلی خودداری نموده اند را دستگیر نماید .
در همین راستا از سوی قاضی مرتضوی حکمی به شرح زیر صادر شد :
بسمه تعالی
با توجه به انکارامضا و عدم تائید مدرک آقای دکتر کردان توسط آقای به اصطلاح دکتر آلن کاوی و نیز تکذیب مرکز به اصطلاح دانشگاه آکسفورد در همین زمینه ، و با استناد به شهرت دانشگاه فوق به ترویج فساد اخلاقی و آموزش دروس غیر اسلامی ، و بنا بر قانون 698 مبنی بر مجازات افرادی که به نشر اکاذیب مبادرت می نمایند و نیز ماده 500 قانون مجازات اسلامی مبنی بر مجازات کسانی که بر علیه نظام اسلامی فعالیت می نمایند و همچنین ماده 500 همان قانون در مورد اشخاصی که عامدا و عالما اسناد و اسرار کشور را در معرض دید مردم فاقد صلاحیت قرار داده اند و مهمتر از همه قوانین ، نظر حضرت نائب الحق و بل فوق الحق ، امام خامنه ای ، بدین وسیله دستور بازداشت نامبردگان صادر می شود .
بدیهی ست بر طبق اصول تغییر ناپذیر حکومت الهی و نه انسانی ! جمهوری اسلامی برای زنده نگاهداشتن شعار :
آن یار کزو گشت سر دار بلند
جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد !
تمامی آحاد مسلمین موظفند کلیه مسئولین دانشگاه آکسفورد را به ایران تحویل دهند .
در صورتی که دولت بریتانیای به اصطلاح کبیر از تحویل مقامات لانه فساد مصطلح به دانشگاه آکسفورد خودداری کنند ، لازم ست طلاب غیور و بسیجیان بیکار مواجب بگیر ، با آجر ، نیمه و بلوکهای سیمانی در صدد تصرف سفارت انگلستان در تهران برآیند.
باشد تا درس عبرتی قرار گیرد برای موارد آتی .
سعید مرتضوی

دادستانی تهران ضمن صدور این بیانیه ( حکم ) سوابق موجود در همین زمینه را برای روشن شدن افکار خاموش عمومی منتشر کرد که در آن به موارد ذیل اشاره شده است :
1. بازداشت دختر مورد تعرض دانشگاه و آزادی استادی که قصد تجاوز به وی را داشته .
2. بازداشت عباس پالیزدار به جرم افشاگری و آزادی مجرمین .
3. بازداشت عبداله شهبازی و تامین امنیت و آزادی حائری شیرازی ، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شیراز و عبدالعلی نجفی فرمانده سپاه انصار
4. بازداشت دانشجویان معترض به بی سوادی استادان و روسای دانشگاه که از سوی دولت منصوب شده اند .

دادستانی تهران امیدوار است این لیست تا ظهور امام غائب تکمیل شده و کشور از وجود معترضین به حیف و میل و بی لیاقتی مسئولین پاک شود

الف . رونوشت به بیت رهبری جهت آرامش خاطر
ب .رونوشت به دفتر ریاست جمهوری جهت اطمینان از انتخاب مجدد



۲ نظر:

ناشناس گفت...

همه چیزش عالی بود فقط تو را به خدا عبدالله شهبازی را جزو مظلومین قلمداد نکنید. این قلم به مزد متقلب ناپاک اززمره چهرهای گناهکار جمهوری اسلامی است. سر بخور بخور مال غشایر با عده ای گردن کلفت تر از خودش دعواش شده ولی از همان قماش است و با دختر مظلوم دانشگاه زنجان زمین تا آسمان فرق دارد. شهبازی کلاش است.

ناشناس گفت...

ناشناس عزیز
نظر بر نوع برخورد حکومت است و الا شهبازی شناخته شده تر از اینهاست که بجهت دفاع از گروهی ، گروه دیگر را مورد هدف قرار داده ، همانگونه که پالیزدار هم فقط سعی در بی آبرو کردن تعدادی خاص داشت

Free counter and web stats