000

یکشنبه، مرداد ۱۳، ۱۳۸۷

مختصر و مفید / 2

اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ورود یک شماره ی نشنال جئوگرافیک که در آن به بررسی و معرفی " تاریخ پر شکوه پارس " پرداخته ، جلوگیری به عمل آورده است .(*)

احتمالا وزارت ارشاد تنها به یک دلیل از ورود این نشریه جلوگیری نموده : تاریخ و فرهنگ ایرانیان که سابقه ای افزونتر از تاریخ و هویت اسلام دارد !

-----------------------------------
* سایت فرارو :
به نظر مي رسد در دوراني كه وحشي گري و بي رحمي متداول بوده، تخت جمشيد يك جايگاه بين المللي – يك سازمان ملل اوليه – بوده است و براي بسياري از ايرانيان امروز، ويرانه هاي آن يادآور با شكوهي است از اين كه پيشينيان پارسي آنها كه بودند و چه مي كردند.
جمهوري اسلامي اولين دين سالاري منطبق بر قانون اساسي در جهان است و تجربه اي كلان: آيا يك كشور مي تواند به طور مؤثر توسط روحانيوني اداره شود كه قانون مجازات خداوند را براي مردمي اعمال مي كنند كه در چنين گذشه ی پارسي غني ای جذب شده اند؟

۱ نظر:

ناشناس گفت...

آقا فرهاد با سلام
ترس اینها از فرهنگ پارسی ریشه تاریخی داردو از همان روز که ابا اجدادشان فرش بهارستان را تکه تکه کردند و .. دشمنی خویش را نشان دادند و دیگر دوست من دو سه روز قبل از شما من نامه دانشجوی بهایی را بلاگ نیوز لینک داده بودم.
موفق باشید

Free counter and web stats