000

سه‌شنبه، مرداد ۱۵، ۱۳۸۷

تاثیر درخواست عفو در لغو اعدام

یعقوب مهرنهاد اعدام شد ، جرم وی را، عضویت در گروهک ! تروریستی جندالله اعلام نمودند .
حکم اعدام فرزاد کمانگر هم صادر شده ، جرم وی عضویت در گروهک ! تروریستی پ ک ک می باشد .
اولا این چه گروهک هایی هستند که اعضایشان تا این حد برای حکومت " پراقتدار و پر صلابت جمهوری اسلامی " خطرآفرین جلوه می کنند و در ثانی اینها چگونه اعضای تروریستی هستند که سلاحشان ، قلمشان است ؟
طبق اصل 23 قانون اساسی حکومت ولایت فقیه "
تفتيش‏ عقايد ممنوع‏ است‏ و هيچكس‏ را نميتوان‏ به‏ صرف‏ داشتن‏ عقيده‏ اي‏ مورد تعرض‏ و مواخذه‏ قرار دارد. "

نکته جالبی که در قضیه کمانگر به چشم می آید آن است که از وی درخواست شده برای نجات جان خود تقاضای عفو کند ،درخواستی که از سوی کمیسیون عفو زاهدان برای نجات جان مهرنهاد ارائه شد اما مقامات آن را رد نمودند .

اتهام هر دو نفر که از قضا نویسنده و خبرنگار هستند و در دو استان دور از هم فعالیت می کردند ، یکسان است : مفسد فی الارض و محارب !
اگر بخواهیم از زاویه ای دیگر به قضیه نگاه کنیم ، شاید این سوالات به ذهن رسد که به فرض اثبات اتهام ، آیا فردی که مفسد فی الارض است و محارب با خدا ، می تواند از سوی بنده خدا مورد عفو قرار گیرد ؟
مسلما خیر ، اما توصیه دفتر شاهرودی به کمانگر ، برای نجات جانش ، تقاضای عفو بوده !
تنها نتیجه ای که می توان گرفت این است که حکومت متهم را وادار به نوشتن توبه نامه میکند ، پس از آن حکم را جاری می نماید تا هم از شر قلم منتقدین آسوده شود و هم تقاضای عفو را بعنوان سندی در اثبات اتهامات ساختگی ، در معرض دید قرار دهد. در باغ سبزی که موجب فریب فرزاد کمانگر نشد .
از سوی دیگر حکومت با اعدام بی گناهان تلاش می کند تا بنوعی التهاب جامعه ناشی از ترورهای کور گروه های تروریستی را مهار نماید .
و از خون قربانیان برای زدودن لکه بی کفایتی از دامان خود بهره برد.

امثال مهرنهاد و کمانگر بر چوبه دار بسیار دیده ایم ، همین افزایش خشونت کور و ( شکستن آمار عزرائیل در ) جان ستاندن از مردم بی گناه ، نشان از اضمحلال حکومتی دارد که امنیت خود را با هر نظر و رفتاری در خطر نابودی می بیند .


سپر مقدسی را که رژیم بنام مذهب بر تمامی ضعف و خیانتهای خود کشیده ، تنها با قطرات خون جوانان وطن بر زمین خواهد افتاد و ماهیت سران وطن فروش و عرب زده و سفاک رژیم را آشکار می کند .

۲ نظر:

ناشناس گفت...

فرهاد جان از بدی اعراب نگو که آنتی ناسیونالیست ها مثل هفته پیش که پدر من را در آوردند به سراغت می آیند ها !!!!

بله تا بوده همین بوده در کشورهای دیکتاتوری که با امضاء خودت، می برندت بالای دار...

----
شعری برای درد دل نوشتم و رها شدن از آزاری هفته پیش شدم.
بیا ببینش...

ناشناس گفت...

فرهاد جان من دیگر واقعا قادر نیستم رفتار این رژیم را تجزیه و تحلیل کنم. رفتار این دیوانگان افسار گسیخته را دیگر با هیج معیاری نمی‌توان بررسی کرد. دیگر هیچ صفتی که بتواند خونخواری اینها را تشریح کند وجود ندارد. اگر بخواهیم سفاکی اینها را تجزیه و تحلیل کنیم، باید ادبیات جدیدی را پی ریزی کنیم، دیگر هیچ صفتی که در زبان فارسی و دیگر زبانها تا امروز کشف شده را نمی‌توان برای این اراذل و اوباش حکومت گر مورد استفاده قرار دارد. اینها دست فاشیزم و آدمخواران را هم از پشت بسته‌اند. به زبان ساده اینها در هیچ قالبی نمی‌گنجند. باور کن من با کشتن انسانها بهر شکلی مخالفم، من حتی کشتن یک حیوان را هم جایز نمی‌دانم ولی اگر امروز دستم به حکومت گران ایران برسد، هیچ کدامشان را زنده نخواهم گذاشت. باور کن من هیچگاه آزارم به هیچ موجود زنده ای نرسیده حتی مرگ یک مورچه را هم نمی‌توانم ببینم با این حال اگر همین الان دستم می‌رسید یکی کی این جنایت پیشگان را با دستان خودم یکی یکی سر می‌بریدم.

Free counter and web stats