000

یکشنبه، شهریور ۰۳، ۱۳۸۷

خامنه ای ، دفاع یا تهاجم

خامنه ای در دیدار با کابینه احمدی نژاد باز هم حمایت خود را از رئیس جمهور اعلام داشت.
این سخنان در پی انتقاد صریح رفسنجانی از دولت احمدی نژاد صورت گرفت .
جالب است که هرگاه اصلاح طلبان و منتقدان ، بویژه شخص رفسنجانی از دولت انتقادی می کنند ، احمدی نژاد سراغ ولایت فقیه میرود و تائیدی بر اقداماتش می گیرد .
با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و ابطال تاریخ مصرف احمدی نژاد ، شاید در نگاه اول دفاع از مهره سوخته کمی غریب بنماید ، اما اگر توجه کنیم که در سالهای اخیر تمامی مشغله و تلاش رهبری در تصفیه مسئولین نظام از روحانیون طراز اول و اشخاص با نفوذ ( در صحنه سیاست ایران ) بوده و هست ، حمایت بی قید رهبری از دولت تعبیری تازه به دست می دهد ، دفاع از دولت بمنظور حذف کسانی که از دید رهبری توانایی عرض اندام در برابر او را دارند.

جالب تر آنکه با برملا شدن فساد های مالی و اخلاقی ، شکست طرح های رئیس جمهور در مدیریت داخلی و سیاست خارجی ، ناتوانی دولت در مهار تورم ، افزایش بیکاری ، عدم تامین نیازهای اولیه مردم و ... ، انتظار می رفت ولی مسلمین کمی هم به مشکلات مسلمانانی که ادعا میکند با او بیعت کرده اند ، بپردازد ( رسیدگی به امور غیر مسلمانان ایرانی ، فعلا پیشکش !) .
مطمئنا سال آینده ، شاهد پاکسازی گسترده مسئولین فعلی ، در انزوا قرار گرفتن منتقدین رهبری و ورود چهره هایی ناشناخته خواهیم بود .

۵ نظر:

Unknown گفت...

Good good good......

ناشناس گفت...

آقا فرهاد، کار رهبر دیگه از این چیزا گذشته! رهبر عملا می‌داند که دیگر حتی در بین خودی‌ها هم محبوبیت ندارد، در نتیجه افتاده روی لج و لجبازی و بگمان من همان پیشبینی اول شما درست تر باشد، یعنی تو پوزی زدن به رسمنجانی و شرکا و آنهایی که فیل علی کردان را هوا کردند. اگر متوجه شده باشید سایت الف را هم در همین راستا بستند، یعنی یک توپوزی هم زدند به یک آدم اصولگرایی مثل احمد توکلی، آخه گویا این یکی فراموش کرده بود که علی کردان مورد تایید رهبر بود و احمدی نژاد عملا رئیس دفتر خامنه‌ای است و نه رئیس جمهور.
به نظر من اینجوری می‌آید که عده‌ای تصمیم دارند دم رهبر را بچینند و اگر موفق شوند در انتخابات بعدی یک تو پوزی بزنند به رهبر و او را یا بفرستند مرخصی ابدی (مثلا واجبی چیزی بدهند به خوردش) یا اینکه مثل آقای پاپ یک واتیکانی چیزی بسازند و بنشانند او را آنجا و بعد هم بروند دست دوستی بدهند به آمریکای جهانخوار و الخ.

ناشناس گفت...

فرهاد عزیز. نوشته‌هایت را دوست دارم. می‌دانم در مورد لایحه یک طنز قشنگ نوشته‌ای. حالا ممنون می‌شم به دعوت من یک مطلب دیگر هم در مورد لایحه جمایت از خانواده بنویسی.http://zamin4.blogfa.com/post-47.aspx

ناشناس گفت...

حسن آقای عزیز
صحیح میگویی اما سوای همه موارد ، من فکر میکنم احمدی نژاد ابزاری ست که تاریخ مصرفش به اتمام رسیده و خامنه ای بدنبال فردی دیگر است ، مثلا قالیباف

ناشناس گفت...

زن زمینی گرایم
ممنون از دعوت ، به روی چشم ، امشب می نویسم ، وظیفه همه ماست از شان انسانیمان دفاع کنیم ، لایحه " حمایت از خانواده " توهینی ست آشکار به شعور ایرانیان .

Free counter and web stats