000

شنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۸۷

تاثیر المپیک بر مسئولین

احمدی نژاد : منوچ (متکی) بدو بیا شروع شد ، دارند سان می رند. ببین این ماهواره بد مصب چیه که جوونها را گول میزنه ، داره همه رو بی حجاب نشون میده ....
منوچ : قربان ، رژه میرند.
احمدی نژاد : چه فرقی داره مگه ، اااه ، این دیگه کجاست ؟
منوچ : مثل اینکه نوشته آندورا .
احمدی نژاد : ببین زود اسم اینها را یادداشت کن ، من برم اونجا سخنرانی کنم. آها بازم هست اینا دیگه کیند ، چرا این شکلیند ؟
منوچ : نوشته بوتان ، احتمالا یه شعبه از بوتان گاز خودمونه ، اینم پالا.. معلوم نیست به چه زبونیه ، این یکی نائورو ، کوک جزیره ، جزایر سلیمان ...
احمدی نژاد : صبر کن ، همینو بنویس ، حضرت سلیمانه دیگه ، باید بهش کمک کنیم ، شیعه هستند ؟
منوچ : تو اینترنت نوشته مسیحیند .
احمدی نژاد همینه دیگه ، وقتی ما غفلت می کنیم همین میشه ، شیعه حضرت سلیمون هم مسیحی میشه.
تند تند بنویس ، باید برم به این کشورها..
منوچ : آخه ما که زبونشون را بلد نیستیم...
احمدی نژاد : عیبی نداره ، مگه تو ونزوئلا و کلمبیا مردمشون می فهمیدند من چی میگم ، همین قد که بهشون پول بدیم ، موقع سخنرانی من ، هرجا حرفم را قطع کنم برام دست میزنند ..
منوچ : تو اینترنت نوشته آندورا فقط 72 هزار نفر جمعیت داره ، نائورو که سیزده هزار نفر ، پالائو 21 هزار نفر ، ساموآ...
احمدی نژاد : مهم نیست ، یه تعداد از همین برو بچه ها رو با خودمون می بریم ، مهم اینه که اسلام صادر بشه بنویس ، ..به به ، به چشم خواهری این عجب مالیه !
راستی چرا این کشورها تو نقشه اتاق من نیست ؟
منوچ : آخه تو اتاق شما فقط جهان اسلامه که من اسم سریلانکا و ونزوئلا و کلمبیا را توش اضافه کردم ، راستی منم با شما میام ، یادته اون دفعه گفتم دور سرتون هاله بود ....
احمدی نژاد : تو که نبودی ، ولی باشه بیا ، اگه یه وقت کارها خراب شد بندازم گردنت که استعفا بدی ، اینو نیگا ...
منوچ : قربان اینها دیگه همون چینی ها هستند که دارند تشویق می کنند ...
احمدی نژاد : راستی پول مول داریم یا باید از صندوق صدقات به خارجه ، یعنی همون ذخیره ارزی برداریم ؟

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با همین پولهای مردم بیچاره به چنین مسافرتهای تشریف گندشون را میبرند این جناب از مااهترون خوب فرهاد جان.

Free counter and web stats