000

سه‌شنبه، بهمن ۰۶، ۱۳۸۸

تغییر قوانین اقامت در آلمان در مورد ایرانیان بدلیل اوضاع وخیم ایران

تلویزیون ایرانیان برلین :
گفتگو با آقای حمید نوذری ( مسئول کانون پناهندگان سیاسی دربرلین ) در رابطه با تغییر قوانین اقامت در آلمان مورد ایرانیان بدلیل وخامت اوضاع ایران .
حمید نوذری از افزایش تعداد پناهندگی ایرانیان به آلمان ( آمار سال 2009 ) خبر داد که بیش از تمامی سالهای پیشین بوده ! دوستان عزیزی که در رابطه با وضعیت اقامت خود در آلمان مشکلاتی دارند می توانند از حمایت بی دریغ حمید نوذری برخوردار شوند . وی از جمله کسانی ست که جایگاه قابل توجهی نزد مسئولین آلمانی داشته و از این وجهه برای رفع مشکلات هموطنان ایرانی استفاده می کند .

مصاحبه با خانم شادی امین پیرامون وضعیت زنان همجنسگرا . وی با نقد رفتار جمهوری اسلامی " در موافقت با تغییر جنسیت افراد " پرده از اهداف نظام سرکوبگر برداشته و تلاش می کند تا با برپایی تجمعات اعتراضی و اطلاع رسانی ، توجه مردم و مسئولین را نسبت به سرکوب و آزار افراد همجنسگرا در ایران جلب نماید .

سفارت جمهوری اسلامی در نظر دارد تا سالگرد انقلاب اسلامی را در برلین ( در هتل ماریتیم ، 20 بهمن ، نهم فوریه ) جشن گیرد .
شبکه جوانان ایرانی در برلین تلاش می کند تا این روز را به روز " اعتراض به جنایات حکومت علیه ملت " تبدیل نماید . سپیده از شبکه جوانان ایرانیان در برلین در این رابطه توضیح می دهد . لازم به توضیح است ، در روز عاشورا نیز اعضای این شبکه در مراسمی که توسط سفارت در محل حسینیه سفارت ( موسوم به دفتر ایرانیان ) برگزار می شد ، حضور یافتند و نسبت به جنایات حکومت علیه ملت مظلوم ایران اعتراض نمودند که بازتاب مناسبی در سایتهای اطلاع رسانی در پی داشت .


۳ نظر:

خلیل گفت...

سلام، دوستم کتابفروشی زبان دارد. او می گوید فروش کتاب های زبان از خرداد به این ور چند برابر شده و گویا همه در فکر جایی هستند بجز این مملکت.

حسین . امیریه گفت...

فرهاد جان خبر خوبی بود در مورد جشن در هتل ایمان دارم که شما برلینی ها بر کامشان شرنگ خواهید کرد.

مهدی محسنی گفت...

سلام فرهاد جان
من بن هستم.
قربانت.
مهدی

Free counter and web stats