000

جمعه، دی ۱۱، ۱۳۸۸

خیمه خالی جنابعالی !

رجا نیوز به یاوه سرایی شهره ست ، برای آنکه از ریا و سبک مغزی و دگم اندیشی کسانی که بر ایران مسلط شده اند با خبر شوید ، بد نیست گاهگاهی به این سایت بی هویت سری بزنید !
امروز مطلبی داشت که هیهات من الذلة ! خیمه امام حسین را در دانشگاه شریف به آتش کشیده اند !
آنچنان با سوز و گداز نوشته بود که اول فکر کردم واقعا امام حسین در آن بوده و احتمالا علی اصغرش بر اثر سوختگی جان باخته . پیش خود گفتم حالا بیا و درستش کن ، جواب ابوالفضل را چه کسی خواهد داد ! .... یک دفعه یادم آمد که خیر ، 14 قرن ست که گذشته ، خیمه ها هم آتش نگرفته اند و پاره شده اند ! حالا چرا رجا نیوز نوشته : آتش ؟ ، احتمالا خواسته واقعه آتش زدن خیمه ها توسط لشکر شمر را در خاطر زنده کند . این آخوندها در اراجیف بافی دست شیطان را هم از پشت بسته اند و در کهریزک به او هم بعله !
خلاصه خواستم بخندم دیدم خنده بر آثار امام خطاست ، خواستم ناله کنم که یادم آمد در زمانی که عزاداران همین امام حسین را مظلومانه تر خود امام حسین در خیابانها می کشند و با ماشین از روی آناان رد می شوند ، ناله برای ماکت خیمه چندش آور است .
امام حسین اسلحه ای مانند آنچه خصم در دست داشت ، در اختیار داشت ، لشکر شمر با اسبهای خود از روی یاران امام حسین رد نشدند ، یزید هم مردانه (!) و با افتخار اعلام نمود که حسین و یارانش را من کشتم نه اینکه مثل باند رهبری اطلاعیه دهد که عده ای به ماموران حمله کردند و خودشان زخمی شدند و بعدا در بیمارستان کشته شدند ، پیدا کنید مسعود رجوی را !
مسئولان رجا نیوز ، امت ذوب ( له ) شده در ولایت : این خیمه خالی ست که پاره شده یا خیال جنابعالی ست که پریشان گشته !؟

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats