000

دوشنبه، دی ۲۱، ۱۳۸۸

مشایی نسخه پیامبران الهی را پیچید !

آقای مشایی (1) ، مشاور و پدر عروس احمدی نژاد که تخصص ویژه ای در هدر دادن تبلیغات نظام دارد ، در تازه ترین نطق خود ، پیامبران الهی را ناتوان از انجام وظیفه خواند و تصریح نمود که حضرت نوح عدالت نداشته !
با رویی گشاده و قلبی آرام عضویت این عزیز را در انجمن ایرانیان غیرمذهبی صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدواریم با کوششی خستگی ناپذیر بتواند تمام تبلیغات و اهداف حکومت اسلامی را چنین به سادگی آب خوردن نقش بر آب سازد .
انجمن ایرانیان غیر مذهبی صادقانه اعلام می دارد تا افرادی چون مشایی " بت شکن " وجود دارند ، جمهوری اسلامی نیازی به دشمن ندارد ، لذا به کلیه اعضا پیشنهاد می شود به منازل خود برگشته و عمر خود را صرف عیش و نوش نمایند که مشایی با ماست !
.............................................
آقای احمدی نژاد (2) ، رییس دولت کودتایی منتخب رهبری ( و البته پدر داماد آقای مشایی ) در مجلس فرمود : ما وظیفه داریم ایران را بسازیم !
البته رییس جمهور منتخب رهبری توضیح نداد که در طی دوره قبلی مسئولیت ایشان ، این بزرگوار به چه کاری مشغول بوده که امروز بیاد ساختن ایران افتاده ، هرچند همین یک جمله "سرشار از هزار ناگفتنی هاست " !
صاحبنظران گمان دارند بدعت عبور ماشین نیروی انتظامی از روی مردم هم در همین راستا ( ساختن ایران ) بوده ، چرا که بنظر رییس دولت کودتا باید از راهها شروع کرد و برای ساختن جاده ای امن و مطمئن ، هیچ چیز بهتر از مصالح انسانی نیست .
.............................................
1. مشایی : " اگر هر پیامبر مدیریت درستی می‌کرد عدالت برقرار می‌شد " . " حضرت نوح با ۹۵۰ سال عمر نتوانست مدیریت جامع کند چرا که عدالت را ایجاد نکرده است " (!)
پ .ن . : آقای مشایی ، این گوی و این میدان ، وظیفه خطیری که پیامبران با پشتوانه الهی ناتوان از انجام آن بودند را لطفا شما با پشتوانه ولایت فقیه آقای خامنه ای به انجام رسانید . آغاز کار که تا بحال مشابه همانی ست که قبلا صورت گرفته ، قتل مردم ، مانده فتح جهان و سپس تحویل میراث به وراث !
2. احمدی نژاد : نخستین و مهمترین اولویت ما ساختن ایران است .

۳ نظر:

دختر زشت گفت...

مشایی دیوانه است . او را جدی نگیرید

ناشناس گفت...

سلام . از لحن سخن گفتنت خیلی خوشم آمد .طنز بسیار بجایی است . به ما هم سر بزن :http://ankaboutegouya.blogspot.com/

رضا گفت...

مشایی مهره از دست رفته نظام است همانطور که مرتضوی و هم کردان و سعید امامی و دیگرانی که بودند و در آینده سوخته میشوند. نگاه نکنید که آنها را هنوز در مناصب میبینید. چند علت دارد. -میخواهند نشان دهند که هوای حامیان خود را علیرغم سوخته بودنشان دارند. -با نگاه داشتن آنها در مناصب تحت کنترل و سطح پایین و دور از مناصب مهم قبلی، نشان میدهند که هیچ اهمیتی به صحبتها نمیدهند یعنی قصد نشان دادن پایداری و از میدان بدر نرفتن خود را دارند. ولی مهره سوخته، سوخته است و زود پس از فرو نشستن گرد و خاکها باید غیب شود بویژه که اگر اطلاعات حساس نداشته باشد و سعی در گروکشی نکند. اگر پررو نباشد کمی بعد کنار گذاشته میشود و اگر پررو باشد یا باید به او رشوه (مثلا شغلی در منصب پرتی، چیزی) بدهند یا ساکتش کنند. مثلا ریشهری یک غول اطلاعاتی است به همین دلیل به آسانی نمیتوان او را محو کرد و باید رشوه داد. که رهبر معظم رشوه را به او داد ولی مشایی نخودی است. به این ترتیب مشایی نه تنها دیوانه است (که نظام دیوانه زیاد دارد) بلکه سوخته است. اتفاقی نیست که فردوسی پور در برنامه ۹۰ پای او و ارتباطش را با فلانی پیش میکشد. علت، سوخته بودنش است. نظام برای خنک کردن دل مردم گاهی به مهره‌های سوخته خود سیلی حواله میکند. توجه کنید که برای حفظ نظام! هر کاری میتوان کرد! حال این بلا چه بر سر دوست آید چه دشمن. نظام دیگر روی او هیچ حسابی باز نمیکند. او مرده است و بزودی واقعا محو خواهد شد. نحوه محو شدنش به مورد بستگی دارد. جمهوری اسلامی افراد را (چه دشمن، چه دوست سوخته) به روشهای مختلف محو میکند. آخرین چاره قتلی است که موقع کالبد شکافی هیچ علامتی از کشتن جز بیماریی عادی به جا نمیگذارد و قابل پیگیری هم نیست. البته اجازه پیگیری هم داده نمیشود چون دست خودشان است.

Free counter and web stats