000

پنجشنبه، مرداد ۱۰، ۱۳۸۷

اخبار ، آنگونه که من می خوانم

خبرها را همه ما می خوانیم ( یا می شنویم ) اما هرکدام از ما برداشتی متفاوت از آنها بدست می آوریم.
مثلا من چند خبری که در ادامه میآید را چنین می خوانم و میفهمم ، دید شما چیست ؟

1. خامنه ای : یک قدم عقب نشینی در برابر مستکبران منجر به یک قدم پیشروی آنان خواهد شد و این تصور که عقب نشینی و «عدول از مواضع و حرفهای صحیح» باعث تغییر سیاست استکبار خواهد شد تصوری کاملاً غلط و بی اساس است.
وی همچنین افزود :
ملت بزرگ ایران با تکیه بر این درس سرنوشت ساز و با حضور مستحکم در میدانها و عرصه های مقابله و یا تعامل و گفتگو به راه روشن خود ادامه می دهد.

مذاکره و تعامل یعنی نرمش در جهت رسیدن به توافق ، والا مذاکره معنی پیدا نمی کند وقتی که نخواهیم حتی یک قدم از حرف های خود را کنار بگذاریم . بعبارت دیگر ، اگر بنا بر حفظ تمامی خواسته ها باشد ، بجای مذاکره و تعامل ، می توان نظرات خود را اعلام کرد و گفت : همینه که هست !

2.
دادستان زنجان در اقدامی عجیب مدعی شد میان دکتر مددی و دانشجوی دختری که مدیدی قصد تعرض به وی را داشته، صیغه محرمیت جاری شده است!

در قوانین اسلامی جاری بر ایران ، وقتی (نا)مردی به دختری تجاوز می کند ، قاضی (نا)مرد را مجبور می سازد تا با دختر ازدواج کند . به ظلم مضاعفی که در این قانون بر قربانی می رود کاری ندارم ، اما با توجه به این وضعیت و نیز با تامل در سخنان دادستان زنجان که نگفته " صیغه جاری شده بود " بلکه فرموده " صیغه جاری شده است " ، می توان به سادگی نتیجه گرفت ، عمل استاد ! مددی تعرض نبوده و تجاوز بوده (شاید در نوبت های قبلی ! ) بنا بر این برای ماست مالی کردن جرم عقد موقت جاری شده تا هم استاد مورد تائید وزیر علوم تبرئه شود و هم درس عبرتی باشد برای دیگر قربانی ها تا از حسن نیت استاد متجاوز در قفل نکردن درب اتاق ، سوءاستفاده نکنند !

3.اعدامی های امروز ،
نسل پرورده جمهوری اسلامی هستند که در محيط اين حاکميت و اين سيستم و اين قوانين بار آمده اند.
فلذا در صورت جدی شدن تهدید های امریکا مبنی بر حمله نظامی ، پیشنهاد می شود تا روحانیت اجازه دهد ، بار دیگر خاندان پهلوی بر ایران حکومت کنند تا بتوانند نسلی مدافع اسلام و انقلاب و روحانیت بار آورند تا باز هم جوانانش جان خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی و حکومت ولایت فقیه ، فدا کنند !

4. فتوایی در عربستان : شیرخواری بزرگان از نامحرم اشکالی ندارد !
امیدوارم این فتوا ، استثنا قایل نشده باشد ، یعنی شیرخواری بزرگان (بزرگسالان) از نامحرم اشکالی ندارد حتی اگر نامحرم جنیفرجون لوپز یا آنجلینا جولی باشد !

5. یکی از مراجع نجف ، دوختن پرده بکارت دختران را برای حفظ آبرو ، مجاز اعلام نمود !
کاش این مدافع آبروی انسانها ، می فرمود اگر پسری برای ازدواج مشکل جنسی (رخوت و عدم قیام ) داشته باشد ، بر طبق احکام فقهی چه خاکی بر سرش باید بریزد تا آبرویش محفوظ بماند!


۵ نظر:

ناشناس گفت...

فرهاد درود بر تو
مطلب روان و کاملا عینی بود از آنچه بنام درونیات انسانی بر مردمان غالب می شود . متأسفانه چنین است چنین جوامع تا انتها غرق در توهمات ضد انسانی.در بلاگ نیوز لینک دادم .
در ضمن اگر لطف کنی لینک مرا به آدرس جدید و بنام تصحیح کنی ممنون می شوم .

قلم گفت...

نه تنها سر میز مذاکره میارنشون که تو سرشون هم می زنن. این خامنه ای خیلی عربده کشیده و بعدش هم اروم شده.

ناشناس گفت...

سلام
ممنون از اینکه چندی قبل در بلاگ نیوز حال و احوالی ازم کرده بودی. در رابطه با سئوالت که چرا آپدیت نمیکنی و ایا از وبلاگ نویسی دست کشیده ای راستش فعلا بهانه ام امتحانات و پایان نامه هست که تا پایان ماه آینده فرصت دارم اما واقعیتش اینست که بخصوص از وقتی که وبلاگم فیلتر شد و مخاصبان زیادی را که مراوده داشتیم عملا قطع کرد راستش انگیزه ام را از دست دادم و بندرت کم کار و کم کارتر شدم. الان هم اگر گاها مطلبی میگذارم بیشتر لینک و یادداشت کوتاهی است.
موفق باشی
کوشا

H a m i d ... M i d a f گفت...

فرهاد جان اگر بیداری یه زنگ به من بزن من بیدارم

مرد پیر گفت...

دمت گر م ... همین.....

Free counter and web stats