000

چهارشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۸۷

آخیش ، دلم خنک شد

سردبیر روزنامه «الوطني اليوم» سخنگوی رسمی حزب ملی حاکم در مصر ، آغاز به کار پروژه تولید یک فیلم جدید با نام توهین آمیز«خمینی امام خون» [!] را اعلام کرد ، وی این فیلم را پاسخی مستقیم ،به آنچه «توهین ایرانیان» خوانده، از طریق فیلم «اعدام فرعون» به محمد انور السادات و تلاش آنان برای خدشه دار نمودن شخصیت میهنی وی برشمرد ، و وی را سمبل مصریان در جنگ و صلح به حساب آورد.

دلم خنک شد ، از اول هم باید همین طور مقابله به مثل می کردند تا اینها اینقدر پر رو نشند !
آخه آخوندهای بی سوادی که حتی قرآن را نخواندند تا بدونند در کتابی که ادعای تدریسش را دارند به صراحت آمده : به خدای دیگران اهانت نکنید تا به خدای شما توهین نکنند ، چطوری به خودشان اجازه می دند به سر و روی
همه گلاب به رویتان ، شکر بپاشند اما به هیچکس اجازه نمیدند به ریششون بگه ستاری !
اگه از اول همین کار را می کردند ، چه می شد :
مثلا در دانمارک تعدادی اوباش به سفارت ایران حمله کنند و عکس رهبر معظم انقلاب را در توالت قرار داده و با آن عکس یادگاری بندازند !


در اروپا کلیه کسانی که تغییر مذهب داده و مسلمان شده اند را اعدام کنند ( به جرم ارتداد) .

یا مثلا پاپ فرمان بده آقای سبحانی و دیگرانی که در رد مسیحیت و تثلیث کتاب نوشته اند باید اعدام بشند .
دیگه اینکه ، مردم ایران در حمله به مرقد مطهر و گوهر و طلابار امام خمینی ، با لودر و دینامیت آنجا را تخریب و با خاک یکی کنند .
در لندن ، پاریس و برلین ، مردم پرچم حکومت آخوندها را روی الاغ بندازند و در خیابانها بگردانند .

سوال :
راستی کسی میدونه چرا وقتی یه آخوند میمیره ، در مراسم تشییج جنازه ، عمامه اش را روی شکم یا روی (بلانسب ) آنجایش قرار میدند ؟(عکس، پیکر کفن پوش خمینی ست . خدایش نیامرزد و الا در بهشت ، شهدا و وطن پرستان ، از خجالتش درمیاند .)
پاسخ :
چون آخوندها در طول زندگی هم فقط با ( بلانسبت ) آنجایشان فکر می کنند آنهم در رابطه با شکم و زیر شکم !

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
آقايون و خانم ها همگي دست به دست هم بدهيد و مدارك خود را از جنايات خميني براي كارگردان مصري بفرستيد تا از آنها در ساخت فيلم بهره گيرد.
فرصت ارزشمندي است. دست به كار شويد.
يكي آدرس اين كارگردان مصري را پيدا كند و بقيه برايش مدارك خودشان را ايميل كنند.

ناشناس گفت...

سلام فرهاد جان...مدت طولانی بود که نبودم و نمی شد سر بزنم. مقاله خوبی بود، البته من قبل از این که نوشته شما را بخوانم از این خبر بی اطلاع بودم. اما شما درست می فرمایید، مسئولین جمهوری اسلامی نه تنها میان غیر مسلمانان خود را بی آبرو جلوه داده اند بلکه میان ملل مسلمان دیگر هم خیلی بد ظاهر شدند و تا توانستند برای خود دشمن آفریدند. آخر ما را با مصر چه کار است؟ و از نامگذاری های پر از توهین خیابانهای ایران این حس دشمن تراشی میان حاکمین دولت ایران آشکار است. برای شما آرزوی تندرستی و سلامت دارم. خوشحال هستم که بلاگت را به زبان فارسی تبدیل کردی چون ما که آلمانی بلد نبودیم...یا هر زبان دیگر که بود! و دست بلاگر هم درد نکند، می بینی که چه شده...دیگری نیازی به پرشین بلاگ یا بلاگفا که دائما بلاگهایمان را مسدود می کردند، نداریم. در پناه ایزد یکتا.

Free counter and web stats