000

شنبه، تیر ۲۹، ۱۳۸۷

متن اصلاح شده و بدون سانسور سخنان احمد خاتمی در نماز جمعه

متن بدون سانسور سخنان خطیب جمعه ، احمد خاتمی ، که بطور کاملا اختصاصی توسط دوستان آقای پالیزدار برایمان ارسال شده ، درج میگردد . لازم به توضیح است که کلماتی که در رسانه های دولتی منتشر نشده ، درون پرانتز قرار گرفته است .

حجت الاسلام و المسلمين سيد احمد خاتمي با اشاره به مذاکرات هسته اي که فردا ميان ايران و گروه پنج به علاوه يک انجام خواهد شد گفت: دنيا فهميده است انرژي ( وبمب ) هسته اي ايران صلح آميز است ( وبرای محو دشمنان بکار خواهد رفت ) اما برخي در صدد بهانه جويي هستند همانطور که اگر انرژي هسته اي نباشد حقوق بشر را بهانه مي کنند (در حالیکه بشر و آدم حقی ندارد ، فقط ولی فقیه حق دارد که آنهم در محدوده سازمانهای دفاع از حقوق بشر نیست ).

بازي با ايران بازي با دم شير است و آنچه در رزمايش ( فتو شاپی ) موشکي اخير مشاهده شد بخش اندکي از قدرت ( جعل عکس و فیلم در محدوده ) دفاعي ما بود و ايران اسلامي به خوبي قادر به دفاع از خود ( در بازیهای کامپیوتری و مانورهای ارتش )است .

وي يادآور شد: ملت ايران ملت سيد الشهداء است ( و مانند یاران آن حضرت همگی شهید خواهند شد و نیازی به حضور مسئولین نخواهند داشت ) و ( مردم ) تا آخر پاي آرمان هاي خود مي ايستد (تا فرصت کافی برای خروج مسئولین از کشور بماند تا مثل صدام گیر نیفتیم . ما البته در خارج از ایران هم سعی می کنیم پولهایمان را به دلار و یورو تبدیل کنیم . البته ملل دنیا باید با ما همراهی کنند و اتاقهای حراست دانشگاهها و نیز بازداشتگاههای خودشان را به ما بدهند تا میخ اسلام را بکوبیم ) .

حجت الاسلام و المسلمين خاتمي افزود: حزب الله لبنان در عرصه سياسي هم موفقيت هاي چشمگيري را در ماه هاي اخير به دست آورد به طوري که ( صدها میلیون دلار ایران را تیغ زده ، در ضمن ) انتخاب رئيس جمهور و تشکيل کابينه نيز با تدبير حزب الله ( و دخالت مالی ، جنسی و تسلیحاتی ما )امکان پذير شد.
وي اين پيروزي را به حزب الله لبنان و رهبر آن ( سید علی خامنه ای و نوچه اش )سيدحسن نصرالله تبريک گفت.

خطيب جمعه تهران در خصوص مسائل عراق تأکيد کرد: بايد مراقب بود نفوذ امريکا در عراق، به شکل ديگري حاکميت ملي عراق را تهديد نکند ( همین قدر که ما می کنیم برای عراق کفایت می کند ) .

وي از مردم خواست در مصرف آب نهايت صرفه جويي را بکنند ( تا آب کافی برای آبیاری باغات روحانیون و مراجع باقی بماند ) .
همچنین وی مردم را از اسراف برحذر داشت ( و گفت : اصولا اموال ملی متعلق به مراجع و روحانیون است و مردم باید با قناعت سعی کنند تا با مصرف کمتر ، ملاها بتوانند اقلام ضروری را به شیخ نشینها صادر نمایند
) .

خطيب جمعه تهران بسياري از برنامه هاي اخلاقي را براي رسيدن به انس با خدا دانست و افزود:قدم اول اخلاص ( یعنی خلاص شدن از گیر و بند قوانین ) ، قدم دوم عمل صالح (یعنی صلح و سازش کردن با دولت و بیت رهبری ) و قدم سوم استفاده از فرصت هاي الهي ( برای چنگ انداختن به معادن ، کارخانجات و نوامیس مردم )است .
حجت الاسلام و المسلمين خاتمي ذکر را از ديگر سفارش هاي بزرگان دين در ماه رجب خواند و گفت: بهترين ذکر در اين ماه ذکر استغفار ( از استمناء ) است . ( البته برای اهل درد و بخیه که امکانات حراستی و بازجویی ندارند ) .

وی در پایان صبر و تحمل برای مردم که قرار است عزیزانشان را از دست دهند آرزو نمود .

۴ نظر:

قلم گفت...

نمي دونم چرا اين احمد خاتمي با گردن کج و کوجش که مي بينم ياد مروان حمار مي افتم. حالا نه اينکه اون مروان حمار رو ديده باشم ولي اين تصوير تو ذهن من ايجاد شده و هيچ جوري در نميره.

پ.ن: اگر نمي دوني مروان حمار کيه بي خيالش شو و زياد توي اينترنت دنبالش نگرد که چيزي گيرت نمياد.

ناشناس گفت...

فرهاد مثل همیشه با طنز جالب و خواندنی نوشتی . درود بر تو . دلیل فیلتر شدن وبلاگت هم همین رک گویی و از دل نوشتن است .
ممنون از اینکه به مطالب من در انتشار آن لطف داری . جبران می کنم .
دلیل بروز نشدن لینک من در وبلاگت قرار دادن یک دامنه بر روی آن است که با تغییر آن به آدرس داده شده مشکل حل می شود .
درود بر تو و موفق باشی

بابک آریان گفت...

درود فرهاد خان، ممنون از لطفت. نوشته هات مثل همیشه عالییست. ولی تازگی ها جنبه تلخ این جور طنز ها بیشتر من رو آزار میده. راستش مدتی هست که کمتر به این چیزا فکر می کنم. ولی در هر صورت پایه ثابت نوشته هات هستم.
سلامت و شاد باشی.

Esafari گفت...

درود !
ممنونم . مدتی پیش به مناسبتی رفته بودم تبریز و در آنجا یکی از بزرگان در خلوتی عالمانه از من پرسید ؛ راز بزرگنمائی و چهره شدن سید احمد خاتمی چیست؟ من که چیز قابل توجهی در او نمی بینم !!؟؟
مدتی سکوت کردم، چرا که این سوال مدتها بود برای خودم هم مطرح بود. بعد از مکث به ایشان گفتم برای مانیز چنین است و من هم نه سواد و نه سوابق و نه رویکرد دیگری که قابلیت برجسته شدن را داشته باشد در وی نمی بینم اما ..... بماند .

Free counter and web stats