000

جمعه، مرداد ۰۴، ۱۳۸۷

دختران مظلوم سرزمینم

حدود دو سال پیش مطلبی در سایت زنان ایران به قلم کامبیز توانا (مامور سازمان ملل ) خواندم که دختر ایرانی را به مردی افغان فروخته بودند تا همسرش ! شود . پس از ازدواج شوهر به زن گفت که چون برای خریدت پول کم داشتم ، دوستانم در پرداخت وجه ( هفتصد هزار تومان ) مشارکت ! کردند و حالا وقت جبران است !
دختر ایرانی نگونبخت مجبور بود هر شب در آغوش یکی باشد .
یکی دو روز پیش هم گزارشی را در یوتیوب دیدم از وضعیت دختران ایرانی در افغانستان . خوشبخت ترینشان می بایست همخواب برادران شوهرش شود ! ( غیرت از که آموختی ، از رهبران و بزرگان ) .
متاسفانه با افزایش معضلات اجتماعی ، چنین مصائبی را فراوان می توان یافت .
از سوی دیگر و بدلیل همان مشکلات ، سن روسپیگری به شدت پائین آمده ، اکنون دختران نوجوان و حتی کودکان هدف شوم قاچاقچیان فحشا قرار گرفته اند . بویژه شیوخ بی جنبه و تازه به دوران رسیده امارات که از برکت سرمایه گذاریهای ایرانیان به وجد آمده اند سعی نموده اند تا با جذب دختران ایرانی ، بر جذابیتهای کشور خود بیفزایند .
جالب ست ! نه ؟ عربهای اماراتی با پول تجار ایرانی ، ناموس آنهارا به فحشا می کشانندو حال بر خاک وطنشان چشم طمع دوخته اند !
چیز دیگری مانده برای خوشایند شما ، یا شیخ !
هرچند حکومت بی غیرتی که تعصب و علاقه خود را تنها نثار گنبد و مناره یا مردم لبنان و فلسطین می کند ، در توجیه صدور ناموس رعایای ! خود اشاره به طمع ورزی آنان برای دستیابی به پول بیشتر دارد ، اما این توجیه آنگاه رنگ می بازد که می بینیم رویکرد دختران نوجوان ( و حتی خردسال ) به فاحشه گری نه بجهت زراندوزی ! که بدلیل تهیه نان شب و گذران زندگی بخور و نمیر حتی در شرایطی به تاریکی سیاهچالهای سده های پیشین ست .
در اخبار منتشره شاهد تکرار مکرر فجایعی هستیم که در افغانستان ، پاکستان و هندوستان بر دختران ایرانی می رود ، دخترانی که در پاکستان و افغانستان تن فروشی می کنند ، آرزوی کار در هند را دارند ! شاید شرایط بهتری بیابند .
به این مظلومان نمی توان خرده گرفت که جویای ثروتید یا طالب عیش . درمانده اند ، همین و بس !

آقای خامنه ای !
باور کنید ( متاسفانه ) شما زمامدار و مسئول (اول ) سرنوشت تمامی مردم ایران هستید .
کاش کمی ، فقط کمی از دلسوزی خود در مورد مردم لبنان و فلسطین را نثار جماعتی می کردید که با تکیه به ثروت حقه شان ، امروز می توانید چنین در قبال دیگران بذل و بخشش کنید .

آقای خامنه ای !
بجای عمامه سیاه خود ، تشت رسوایی بر سر نهید.
بجای پرچم الله ، علم بی غیرتی بدست گیرید .
کمی به خود نگاه کنید تا باور کنید نه خدا هستید و نه نماینده اش .

آقای خامنه ای !
اگر براستی نماینده خدا بر زمینی و چنین می کنی ،
پس بهشت خدایت هم " فردوس " نیست و " شهرنو" ست ! ، " جنت " نیست و " جنده خانه " است !
با حضور تو ایمان آوردیم که خالق ، مظلومتر از همه مخلوقات است ، وجودی که با موجودی چون تو ، بدنام شده !

-------------
توضیح : مطمئنا در همه ملیتها می توان افراد خبیث و پلید بسیاری یافت ، ذکر نام افغان ، پاکستانی و هندی ، تنها متوجه چنین افرادی ست که رذائل و خباثت آنها بر کسی پوشیده نیست و مسلما اکثریت قریب به اتفاق مردم افغانستان ، پاکستان و هند ، انسانهایی شریف و باوجدان می باشند .
همانگونه که در جمعیت ایرانی هم می توان به وفور چنین شیطان صفتانی را یافت ( خفاش شب ) ، همچون مرفهین بی دردی که ( در مطلب به آنها اشاره شده و ) دردافزای ملت خویشند !

۵ نظر:

ناشناس گفت...

قلبم داره از سینه ام بیرون میزنه...


آخه فرهاد جان برای خلاصی از دست این لاشخورهای جوان کش، چه باید کرد!؟

ناشناس گفت...

شهلای گرامی
چه باید گفت ؟
وقتی حکومتی برای بی اعتباری و بی هویتی ملتش هرچه در توان دارد انجام می دهد ، فقط باید به انتظار روز داوری نشست. به امید آنکه ملت ما سرنوشت خویش را بدست گیرد.

ناشناس گفت...

فرهاد جان تشت رسوایی نمی خواد همون عمامه تشت رسوایی است.
تا حالا تو دیدی یک آخوند کار بکنه!؟ نه واقها دیدی یک آخوند دست به کار ببرد؟
این آقایان همگی خواصیت زالو را دارند و با چسبیدن به دیگران از خون آنها تغذیه می کنند.
متاسفانه این خوی لاشخوری و زالو صفتی را دارند در ملت ایران هم وارد می کنند.

ناشناس گفت...

فرهاد نازنین!
پهلوی ها هر چه بدی کردند و ویرانی! اما هرگز ناموس و مام وطن را چنین آلوده نکردند . بحث من مقایسه دو حکومت نیست که از اساس با هم متفاوتند . صحبت من با کسانی است که هر چه کردند یک نظام طاغوتی را سرنگون کنند بهترین را سرکار آوردند که حتی خودشان را نیز فراری داد چه رسد به دخترانی بی گناهی که از سر قانونی زن ستیز و جامعه ای با پر پشتوانه ترین سنگلاخ های فرهنگی ماندگاریشان را تضمین می کند !
مطلبت نگران کننده است و شرم آور برای کشوری که راست راست کلاه بر سرشان می رود و بی تفاوت برای لقمه نانی که حقشان است روزگار می گذرانند .

مرد پیر گفت...

درود
فرهاد
افسوس
وتنها افسوس ............

Free counter and web stats