000

پنجشنبه، دی ۲۴، ۱۳۸۸

وقتی انقلاب اسلامی از خودش هم می ترسد !

1. در پی وقوع زلزله در هاییتی ، سخنگوی وزارت خارجه اعلام نمود : دولت ایران با دولت هاییتی در مورد کشته شدن انسانها در واقعه زلزله ابراز همدردی می کند .
در این پیام آمده : ای دولت هاییتی ، لطف و نظر خدا را نادیده مگیرید که کاش این زلزله در ایران می آمد و جمع بسیاری از مردم زیر آوار کشته می شدند تا دیگر به خیابانها نیایند .
نمی دانید چه سخت ست هزینه کردن و بسیج عده ای گوشکوب که با دسته بیل و سیخ و چاقو و زنجیر به جان مردم بیفتند . ما مجبور شده ایم عده ای را هم از برادران حزب اله لبنان قرض بگیریم تا مردم را به زور زیر خاک کنیم و شما چه سعادتمندید که لطف و نعمت الهی بر سرزمینتان نازل شده ، قدر بدانید و با روحیه ای شاد سالها حکومت کنید . البته ندادن خمس و زکات از دلایل وقوع زلزله می باشد . هرگاه اطمینان از عدم وقوع دوباره زلزله یافتید ، اطلاع دهید تا طلاب درس آقای مصباح را برای ارشاد مابقی مردم بفرستیم .
.........................................

2. پخش تصاویر مربوط به دوران انقلاب که منعکس کننده روحیه نبرد و تلاش برای پیروزی باشد ، از تلویزیون آقای خامنه ای ممنوع شد !
اینجاست که باید گفت حالا انقلاب اسلامی از سایه خودش هم وحشت دارد ! اگر تکیه مسئولین بر مردم بود ، می بایستی از پخش چنین تصاویری استقبال کنند تا شاید مردم ، دوران انقلاب را بیاد آورند و به احترام تلاش خود و شهدای بسیاری که تقدیم خاک مقدس ایران کرده اند ، از تفرقه بپرهیزند . اما ....
می ترسند چون مردم متحدند برای سرنگونی حکومت دینی . برای برکناری حکومت خلیفه ای ، برای دستیابی به آزادی ، برای آنکه ایران را به ایرانیان بازگردانند .
.......................................
3. امروز در تماس با ایران برایم گفتند :
مردی که ماشین نیروی انتظامی از روی آن رد شده ، شهریار فرج زاده ( معروف به فرجی ) بوده ، حدودا 36 ساله و پسری 6 ساله داشته ، مادرش دچار ناراحتی های شدید روحی ست ( مرز جنون و دیوانگی ) و پدرش در سی سی یو بستری ، مراسم ترحیمش در میان حفاظت شدید ماموران بالاخره بعد از حدود 20 روز ( از سوی عمویش ) برگزار شد ...
خدا به نزدیکانش صبر دهد و به یارانش توان مضاعف برای رسیدن به هدف .
حالا کدام زبان تسلی دهنده ای می تواند پدر و مادر و یا حتی کودک ( فعلا ) خردسال وی را از فکر انتقام قاتلین و آمرین به جنایت منصرف کند ؟!
آقای خامنه ای !
دشمن در کنار مرزها نیست ، در میان ماست ، در جمارن ! دشمن ملت تویی !
......................................
4. هنر فاطمه گودرزی در عصر بی هنری هنرمندان !
فاطمه گودرزی هم داوری جشنواره دهه فجر را نپذیرفت .

در دوره ای که امثال شریفی نیا به شرافت هنری خود پشت می کنند و احمد نجفی ، مجید مظفری و صالح علاء ... خدمت به قاتل مردم را به افتخارات خود می افزایند ، هنر فاطمه گودرزی در رد پیشنهاد دولت ، جلوه ای مضاعف می یابد .
......................................
5. آقای جوادی آملی که انگار در خواب اصحاب کهف فرورفته و از آنچه در دور و برش می گذرد هیچ خبری ندارد ( شاید هم خبر دارد ولی هسته های استراتژیکش به حلق چسبیده ) فرموده : به شبهات باید پاسخ دهیم .
آقای آملی لطفا فعلا به محکمات توجهی نمایید ، شبهات پیکشتان !

۲ نظر:

کریم پ گفت...

خییییییلی جالب بود فرهاد جان. البته حضرات پیشنهاد هم دادن که در صورت موافقت پلیس هائیتی جمهوری اسلامی حاضر است برای یافتن مسببین زلزله هائیتی با نیروهای امنیتی آن کشور همکاری کند.

خلیل گفت...

سلام،در بخش دوم، بد نبود ماخذش را می نوشتی. رعایت این چیزها برای ارجاع خوانندگان از کم و کیف مطلب لازم است. موفق باشی

Free counter and web stats