000

جمعه، بهمن ۲۳، ۱۳۸۸

گزارش خبرنگار اعزامی تقویم تبعید از تهران :

گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ تقویم تبعید از مراسم 22 بهمن در تهران :

من الآن در خیابانی هستم که موسوم به آزادی ست اما کسی جرات نمی کند نام خیابان را به زبان بیاورد ، نکته مهمی که در تظاهرات امسال به چشم می خورد ، نظم خاصی ست که در پارک اتوبوس ها دیده می شود .

امروز یکبار دیگر شاهد وقوع معجزه در تهران بودم . در راهپیمایی 22 بهمن امسال ، تعداد اتوبوس های شرکت کننده در راهپیمایی بیش از تعداد مردم بود !

من خیلی تلاش کردم تا بتوانم مردمی که در تظاهرات ظرکت کرده اند را ببینم اما بدلیل حضورنیروهای پلیس و تعداد بی شمار اتوبوس های ( البته فعلا خاموش !) قادر نیستم مردم را ببینم .

الآن متوجه شدم که مردم شرکت کننده در مراسم 22 بهمن برای خوردن ساندیس و مرغ فعلا به کنار خیابان رفته اند . به محض اینکه آنها به راهپیمایی بپردازند ، با آنها گفتگویی انجام خواهم داد .

خبرنگار تقویم تبعید :السلام علیکم و رحمتة الله و برکاته ،
برادر ارزشی ، شما چرا به خیابان اومدید .

یک برادر ارزشی :شوما چرا داری نماز می خونی ؟
خبرنگار تقویم تبعید : بنده داشتم سلام می کردم ، گفتم شاید شما بسیجی باشید .
برادر ارزشی : نه بابا ، پسر همسایمون بسیجی بود که دیروز ریشش رو زد ، پریروز هم باباش رو زده بود ...
خبرنگار تقویم تبعید : شما چرا امروز به خیابان اومدید ؟
برادر ارزشی : واله من تو ده کار می کردم گفتند کوپن مرغ اعلام شده که تو تهران بدون کوپن و پول هم مرغ می دند . تازه اتوبوس هم اومده بود تا ما رو بیاره ،فقط نمیدونم چرا اینقده باید راه بریم تا برسیم ، خب با همون اتوبوس ما رو می بردند دیگه ...

خبرنگار : شعار هم میدید ؟
برادر ارزشی : بعله ، میگیم ما سبز نمی خوایم ، گوشت که سبز نمیشه باید یا سفید باشه یا سرخ ،
خبرنگار امروز که اینجا اومدید هدفی هم دارید ؟
برادر ارزشی :من واله همه چی دارم ، زن دارم ، بچه دارم ، من مرغ دارم ، گاوم دارم ، فقط رهبر نداشتم که اومدم اینجا شاید پیداش کنم .

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats