000

دوشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۸۸

از بازجومتشکریم ! از پدر و مادر رهبر هم تشکر می کنیم !

گزارش دادگاه رسیدگی به پرونده اعتشاشگران :
متهمان بصورت جمعی دفاعیه خود را چنین قرائت نمودند :
اول از همه باید از ماموران نیروی انتظامی تشکر کنیم که در نهایت رافت اسلامی ما را دستگیر کردند و اصلا و ابدا خشونتی به خرج ندادند . آثار کبودی و شکستگی سر و صورت ما هم به این دلیل بود که ما در حین دستگیری سعی می کردیم با سر به چماق و اسلحه برادران ضربه بزنیم .
ضمنا از بازجویان هم کمال تشکر را داریم ، در هنگام بازجویی شکنجه و تجاوزی در کار نبود . حتی وقتی ما سعی کردیم نشیمنگاه خود را دور شیشه های نوشابه بگیریم آنها از خود مقاومتی به خرج ندادند و با مهربانی لبخند می زدند و تلاش ما را نظاره می کردند . ما با سر محکم به جسم سختی که در دست بازجو بود ، بارها ضربه زدیم و برادران اطلاعاتی در کمال خونسردی و رافت اسلامی حتی جسم سخت را رها نکردند ، مبادا ضربات سر ما به هوا بخورد .
باید از بازجوها تشکر کنیم ، چرا که ما را بدلیل جرمی که مرتکب نشدیم مورد عنایت قرار دادند ، حتی برخی اتهامات مربوط به 2 تا 3 ماه پس از دستگیری ما بود که با لطف بازجویان از مواهب این جرم ها برخوردار شدیم .
باید از قاضی محترم دادگاه هم تشکر کنیم که برای جرم نکرده و درخواست رسیدگی به رایی که رهبر معظم انقلاب آن را حماسه خوانده بود ، حکم اعدام برایمان صادر نموده . در هیچ کشوری که ادعای دموکراسی و تمدن را دارد چنین لطفی از سوی قاضی به متهمان نمی شود و فقط جمهوری اسلامی ست که پرچمدار آزادی انسان و دموکراسی در جهان است و قاضی چنین توجه و لطفی به متهمان دارد .
باید از رهبر عالیقدر جمهوری اسلامی هم تشکر کنیم که رای ما را خورده تا دیگری بر اساس آن نتواند ادعایی کند .
باید از خدا هم تشکر کنیم که چنین دین خوبی برایمان نازل فرموده که در آن ولایت فقیه تعبیه ( البته با کمی زور و کمی کاتالیزور چپانده ) شده . باید از مادر آقای احمدی نژاد هم تشکر کنیم که چنین فرزندی را به جامعه ارایه داده . هیچ مادری در طول تاریخ چنین فرزند جسور و پررو و وقیحی تربیت نکرده .
باید از مادر و پدر رهبر جمهوری اسلامی هم تشکر کنیم که البته معلوم نیست مادر رهبر با سینه هایش به ایشان شیر داده یا پدر رهبر به ایشان ...
قاضی : ... بسه بسه دیگه ، صد بار گفتم میزان دارویی که به این بدبخت ها می دید طبق دستور باشه نه بیشتر ... ببریدش پای چوبه دار تاحالش سر جاش نیومده .

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats