000

یکشنبه، دی ۰۶، ۱۳۸۸

گزارش عاشورای تهران

فرمانده پلیس : هیچکس در اعتراضات روز عاشورا کشته نشد ! همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودم در کهریزک کسی کشته نشده ، اصولا کسی در ایران کشته نمی شود ، شهید می شود ، شهید هم زنده است ، بنابراین حرف من همان ست که گفتم ....


نیروی انتظامی
: ماموران هیچ سلاحی حمل نمی کردند ! به هیچکس تیراندازی نکردند و هیچکس را نکشتند ، اگر هم کسی کشته شده باشد بدلیل همان بیماری ویروسی ست که قبلا هم در کهریزک جان تعدادی را گرفته بود .
فرمانده نیوری انتظامی نام ویروس مورد ذکر را " ب 30 ج " و " 3 پاه " اعلام نمود .

رجانیوز
: همه شواهد حکایت از عملیات تیمهای ترور دارد ! خواهرزاده موسوی را هم تیم های ترور کشته اند . قبلا هم تیم های ترور معترضان را می کشتند و یا دستگیر می کردند و به کهریزک می بردند و چنین و چنان می کردند . اصولا اگر تیم های ترور نبودند تا بحال نسخه ولایت فقیه پیچیده شده بود . اصولا همه تیمها باید منحل شوند الا تیم ترور حزب اله بسیج !

سایت فرارو
که مدتی ست تغییر روش داده و گویا به شدت از سوی حکومت تحت فشار قرار گرفته در تازه ترین تفسیر خود از موسوی خواسته تا راه خود را از مردم معترض جدا سازد !
شاید تنها جمله خبری صحیح سایت در مورد هدف قرار گرفتن مقام رهبری در شعارهای مردمی بوده .
گویا آقایان توقع دارند بعد از اینهمه جنایت و آزار و پافشاری بر تقلب ، مردم هنوز به ابطال انتخابات بسنده کنند . وقتی مقام عظمای رهبر ( بسیجیان و چماق بدستان ) هر روز تعدادی مزدور را سلاح بدست برای ترور مردم به خیابانها می کشاند ، درخواست عزل او حداقل خواسته منطقی مردم تحت ستم است . مطمئنا مردم ، امروز تقاضای برچیده شدن بساط حکومت اسلامی را سرلوحه اهداف خود قرار داده اند و الا ( دفع ) احمدی نژاد و ( عزل ) خامنه ای آنچنان مهم نیستند که خون ملت شریف ایران برای آنها به زمین ریخته شود . چه هرکدام که بروند ، مفسدی فاسدتر از اینان برجایشان خواهند نشست .
روزنامه کیهان و سایت رجانیوز تعداد معترضان را 500 نفر اعلام کردند ، اما در اخبار مربوط به عزاداری عاشورا به بیش از 500 نقطه شهر تهران اشاره شده که در آنها معترضان با نیروهای پلیس و بسیجیان مزدور درگیر شده اند . کاش نیروهای هوادار رهبری در کلاس های نهضت سواد آموزی قرائتی شرکت می کردند و حداقل حساب را تا سطح کلاس دوم اکابر یاد می گرفتند .

همچنین گویا نیوز از قول فارس ( فاک ) نیوز اعلام کرده که معترضان قرآن را به آتش کشیده اند . شاید حالا آقایان علما باور کنند که وضع کمی تا قسمتی خطرناک شده ، وقتی مردم قرآن به آتش می کشند ( حتی اگر این خبر مانند تمامی اخبار فارس ( فاک ) نیوز جعلی و وارونه باشد ، دلیل انتشار چنین اخباری مسلما عجز و اظطرار حکومت است در مقابله با مردم ) خود حدس بزنید اگر دستشان به شما برسد ، چه ها خواهند کرد !
علمای اعلام و حجج اسلام و مراجع بزرگ تقلید که فعلا در حال شمارش وجوه دریافتی از سوی دولت ، تحت عنوان " المخارج الحوزوی و الخمس و السهم امامة " بوده و هنوز فرصت بررسی اوضاع و نگرانی بابت ریخته شدن خون مردم ندارند ، احتمالا فردایی به فکر نجات دین مردم می افتند که نه نشانی از دین خواهد بود و نه توجهی از سوی مردم . بنابر اطلاعات دریافتی ، با مرگ جمهوری اسلامی ، جشن بزرگ عمامه سوزی در ایران برپا خواهد شد و این سنت تا ابد در ایران زنده خواهد ماند تا مردم یادشان نرود :
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند
یاد هر بی سر و پایی نکنیم
و هدایت انقلابی که حاصل خون فرزندانشان بوده را بدست امثال خمینی و دیگرانی که بدنبال برقرار ی ایده های مکتبی ( چه الهی و چه زمینی ) هستند ، نسپارند .

۱ نظر:

Chakmeshma گفت...

یه دعوتنامه بالاترین به این آدرس میفرستی؟ من از بستگان میرحسینم خبرای مهمی دارم:
asedjafaru@yahoo.com

Free counter and web stats