000

چهارشنبه، آذر ۲۵، ۱۳۸۸

مصاحبه با میترا خلعتبری ،تکمیلی

تلویزیون ایرانیان برلین
میترا خلعتبری مثل همه جوانان امروز ایران نگاهی روشن و منطقی به وقایع دارد . تحلیل وی از بررسی وقایع و حقایق جاری در جمهوری اسلامی حاکی از دید روشن وی می باشد . دلیل خشم و نفرت حاکمان دگم اندیش از قشر خبرنگار را می توان با شنیدن آرای خلعتبری درک کرد . آرایی که اگر در جامعه ای باز بیان شود ، مطمئنا مورد استقبال مسئولین امر قرار می گیرد .
در قسمت سوم به عکس العمل ( کف ) جامعه نسبت به مسئولینی که هر کدام بنوعی به دزدی ، کلاهبرداری ، قتل و .... منتسب هستند ، پرداخته می شود .
در قسمت چهارم به عامه مردم توجه می شود ، اکثریت خاموشی که اگر بپاخیزد ، حکومت بلادرنگ سرنگون می شود . وی در مورد نقش روشنفکران ( اعم از خبرنگاران ، دانشجویان و محققان و صاحبنظران ) در این روشنگری صحبت می کند .
از او پرسیدم میان خلعتبری ساکن ایران و خلعتبری ساکن برلین تفاوتی ( از جهت دیدگاهی ) حاصل شده . آیا شما هم مثل برخی از روزنامه نگاران نهایت آمالتان برکناری حاکمین فعلی و بازگشت به قانون اساسی ( جمهوری اسلامی ) ست ؟
همچنین در مورد گله ایشان از فعالان خارج از وی انتقاد کردم اما پاسخ کوتاه وی حاوی نکات بسیار مهمی ست که باید مورد توجه فعالان خارج از کشور قرار گیرد .
و در قسمت پنجم نظرش را در مورد تداوم تظاهرات مسالمت آمیز مردم جویا شدم . آیا هنوز وقت مقابله فرانرسیده ؟
میترا خلعتبری در زمان خروج از ایران فرصت ( و امکان ) خداحافظی با دوستان را نداشت اما امروز سلامی دوباره با یاران دارد ، سلامی که نشان از عزم راسخ وی در تداوم همراهی و حمایت از آنان دارد .
برای میترا خلعتبری آرزوی موفقیت دارم .







هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats