000

پنجشنبه، آذر ۱۲، ۱۳۸۸

در پی سخنان حسن عباسی ، امام زمان از مقام خود کناره گیری کرد !

حسن عباسی ، رئيس مركز بررسي‌هاي دكترينال جمهوری اسلامی ، در تازه ترین تحلیل خود به مواردنابی اشاره کرده که خالی از لطف ( جک؟!) نیست .
این مغز متفکر جمهوری اسلامی که هنوز فریادهای او را در مورد " بی غیرتی برخی مقامات جمهوری اسلامی " و تهدید امارات و امریکا از یاد نبرده ایم ، در گفگتو با سایت " فاطمه رجبی " ( رجا نیوز ) آنچنان در توهمات خود غرق شده که سخن از جمهوری اسلامی بمثابه " قلب جهان " میراند و ادعا می کند جهان بدون ایران قادر به حیات نیست !
وی پس از تحلیل هایی منحصر بفرد در توجیه موقعیت منحصر بفرد ایران ، عنوان میدارد :
( در صورتی که حوصله خواندن همه جملات البته برگزیده اش را ندارید ، فقط به ژئو ها توجه کنید و رد شوید ! )
" در حال حاضر ايران، از نظر ژئودكترين، به «هارتلند» يا قلب حياتي سرزمين جهاني تبديل شده است." (قلب حیاتی سرزمین جهانی که مردمانش را مرده می خواهد )
" اكنون ايران به عنوان قلب سرزمين حياني (جزيرة جهاني) در جهان ژئودكترين مطرح است و برآورد مي‌شود كه از سال 2005 ميلادي به مدت بيش از پنجاه سال جمهوري اسلامي ايران مي‌تواند اين موقعيت را حفظ كند. " ( 50 سال ؟! عمر حکومت اسلامی ؟!)
" امروز جمهوري اسلامي ايران همزمان هم قلب حياتي سرزمين جهاني است، و هم قلب حياتي درياي جهاني، و حداقل تا پنجاه سال آينده اين موقعيت براي ايران محفوظ است."
"از نظر قدرت اقتصادي، موقعيت ژئواكونوميك و هيدرواكونوميك ايران، بسيار حساس است." ( قدرت اقتصادی ؟! چه عرض کنم !)
" جمهوري اسلامي به‌عنوان يگانه حكومت مردم سالاري ديني در جهان، از حيث استقلال سياسي مي‌درخشد . "( امروز 13 فروردینه ؟!)
" از نظر فرهنگي، موقعيت ژئوكالچر ايران بسيار ممتاز است."
"موقعيت ژئوكالچر ايران امروز، عميقاً متاثر از فرهنگ شيعي ايران است. اگر اين فرهنگ نبود، انقلاب اسلامي ايران نيز نبود و حداكثر در حدّ يك انقلاب ملي رقم مي‌خورد."
"از نظر اجتماعي، موقعيت ژئوسوشال ايران، با توجه به تنوع اقوام و طوايف گوناگون، جمعيت مناسب و نيروي جوان، موقعيتي ممتاز است." ( البته منظورش جوانهایی ست که فعلا زنده مانده اند و از کشور خارج نشده اند و احتمالا طی روزهای آینده نیز بدست اینان کشته نخواهند شد )
" از نظر نظامي نيز، موقعيت ژئوميليتاري و همچنين هيدروميليتاري ايران ...." ( منظورش همه قوای نظامی جمهوری اسلامی اعم از بسیج ، لباس شخصی ها ، گارد ویژه چماقدار ، ذوب شدگان در ولایت مجهز به سیخ و دسته بیل و ... می باشد . قبول ندارید اینجا را بخوانید !)

" موقعيت استراتژيك جمهوري اسلامي ايران متضمن سه نكته است:

الف ـ در ميان 200 كشور جهان، جمهوري اسلامي قلب جهان «Global heart» محسوب مي‌شود.
ب ـ آمريكا مغز جهان«Global brain» محسوب مي‌شود.
ج ـ قلب، بدون مغز زنده مي‌ماند، امّا مغز بدون قلب زنده نمي‌ماند."

( و بالاخره قبول کرد که جمهوری اسلامی فاقد مغز است ! )

خلاصه همه اینها را برمی شمرد تا به این نتیجه اساسی و بسیار مهم برسد :

"اگر مرحله سوم، يعني بسط موقعيت جمهوري اسلامي محقق شود، گامي در جهت زمينه‌سازي براي ظهور مهدي موعود(عج) محقق شده است...."

( بسط یعنی حکومت جهانی جمهوری اسلامی تحت امر ولایت فقیه و تحت نظر بسیج ! )

در پی انتشار این سخنان ، اوباما ضمن ارسال پیامی از حسن ظن و توجه مغز متفکر جمهوری اسلامی به امریکا تشکر کرد . در این پیام آمده :

تا قبل از این شما ما را شیطان بزرگ می نامیدید اما امروزما را " مغز جهان " نامیده اید . مطمئن هستم تحقیقات شما در باره مرکزیت ایران در زمینه های ژئو کالچر و ژئو اکونومیک و ژئومیلیتاری و ژئوسوشال و دیگر ژئوها را در رشته تازه تاسیس " کردانیسم " دنبال نموده اید . از آنجا که خودتان ما را بعنوان مغز جهان برگزیده اید ، باید به اطلاع برسانم این رشته ( کردانیسم ) بر پایه مدارج علمی سمبل تحقیقات جمهوری اسلامی ( عوضعلی کردان ) تاسیس شده که فقط در کابینه دولت شما مورد قبول بوده و بیرون از آن جایگاهی ندارد . بد نیست اگر گاهگاهی سعی نمایید بیدار شوید و نظری به اطراف خود بیندازید .

حضرت امام زمان ( پس کی فرجه الشریفه ؟ ) نیز به خواب آقای جنتی رفته و ضمن گلایه از او خواسته تا پیامش را به حسن عباسی برساند :

ای شیعه محمودوف !

ای ابله ! از طرفی جمهوری اسلامی را ژئو کالچر می خوانی و از طرف دیگر اذعان داری که فرهنگ تشیع بر آن حاکم است ، ای مجنون اگر می دانستی که جهان تشیع حتی در جامعه الاسلام در اقلیت است چنین گزاف نمی راندی !

و اما بعد ، همه اینها بگفتی تا بگویی منتظر " من " هستی ؟

ای بر پدر و مادرتان لعنت که هر که مرا نیز نمی شناخت با جنایات شما به لعن و تکفیر شناخت !

هزاری و اندی سال منتظر ماندم تا کفر چنان مردم را بسوزاند که ما را ندیده بپذیرند اما شما چنان دمار از خلق برآوردید که هزاران هزار سال دیگر نیز باید مخفی بمانم تا تقاص ظلم شما از من نستانند . جمهوریة الاسلامیة اگر قلب جهان بود و اینهمه ژئو مئو داشت که دیگر برای خرید چهارتا سانتریفیوژ . ساخت یک عدد نیروگاه دست بدامان بلاد غیر نمی شد . اگر حکومتة الاسلامیه چنین هیبتی دارد ، چه نیاز به ما دارد که ما به فرض قیام می خواهیم همین کنیم که تو ادعا می کنی هستی !

فلذا از آحاد مردمی که منتظرمان بودند عذرخواهی نموده و اعلام می کنیم بجای ما به همین حکومتة اسلامیه بسنده کنند که بسیار بیش از ما نموده و کرده . زین پس اجوب الواجبات ست بر مردم که بجای واژه مجعول و بیگانه امام مهدی ، واژه الامام یک دست علی خامنه ای پیروی کنند که کم مانده تا عرش کبریایی نیز بر حسب حکم حکومتی دور سرش طواف نماید .

حال به گوشه ای می رویم و توبه می کنیم از اسلام و ضمن استعفا از مقام " انتظار در تبعید " ، تلاش می نماییم پس از این به هیچ آئینی درنیاییم تا مبادا گروهی از آن سپری سازند و آبروی همه بر باد دهند .

از همه آبا و اجداد خود که چشم انتظار ما بودند پوزش می طلبیم و تار بجای دستار بر میگیریم که از هر چه بگذریم سخن عشق خوشتر ست . بی جهت هزار سال عمر خود در طاعات و عبادات بر باد دادیم و اکنون در چنین کهن سالی راه راست یافته ایم .

و من اله نیز امید توفیقی نیست ، خیرکم فی الدستکم

۳ نظر:

مجید کاووسی گفت...

آدم با خواندن این تحلیل، حیران میشود که عجب دیوانه گانی در این قلبِ بدون مغزِ سرزمین جهانی، مشغول تبدیل اکسیژن به گاز کربنیک هستند.
انگاری شما هم با خواندن اینجور مطالب حیرانی شده اید!

ناشناس گفت...

global ass

ناشناس گفت...

خواهش مي كنم وقتتون رو صرف بررسي توليدات ذهن نجس و بيمار اين شارلاتان نكنيد، اين مردك بين بچه بسيجي هاي جاهل هم هواداري ندارد و مزخرفاتش تكرار حرف هاي بيمارهاي رواني بسياري در طول تاريخ بشر است.

Free counter and web stats