000

یکشنبه، آبان ۱۷، ۱۳۸۸

نگاهی دیگر به 13 آبان ، تشکر از خمینی و خامنه ای !

برخی نکاتی که در 13 آبان اتفاق افتاد ، از دید بسیاری مخفی ماند . در این فرصت به گوشه ای از آنها اشاره می شود :

1. قطعنامه 13 آبان :
مسلما همه اعتقاد دارند که کلیه قطعنامهی مراسمی که در ایران برگزار می شود از سوی حکومت تهیه می شود . قطعنامه صادره بمناسبت 13 آبان از 7 بند تشکیل شده بود ، بند اول به رد مذاکره یا برقراری رابطه با امریکا اختصاص داشت . بند دوم تاکید بر محوریت ولایت فقیه داشت ، بند سوم صحت انتخبات ( کودتا ) را مورد تاکید قرار داد و در بند 4 به حق ایران بر دستیابی به فناوری هسته ای اختصاص یافته بود . بند ششم ، جنبش مردمی که در این روز شعارهایی مبنی بر اعتراض به حاکمیت را سر داده بود ، تقبیح نمود . بند هفتم هم بیعتی مجدد با خامنه ای بود که همین بیعت مجدد نشان از جایگاه نااستوار رهبری می دهد .
اما بند پنجم گویا مورد توجه کافی قرار نگرفته ، در این بند آمده :
ملت ظلم ستیز ایران .... با تاکید بر ضرورت همبستگی و وحدت امت اسلامی و تداوم مقاموت بعنوان تنها راه نجات از چنگال تجاوزگران به سرزمین های اسلامی ، حمایت خود را از ملتهای ستمدیده این کشورها اعلام میکند .(!)
اگر به کلمات مشخض شده شده توجه شود ، به روشنی در می یابیم که حکومت ایران اعلام نموده که با توجه به وحدت امت اسلامی ( یعنی مردم این کشورها و بویژه کشورهایی که در این بند از آنها نام برده شده : افغانستان ، عراق ، لبنان ... ) خود را موظف به حمایت از آنچه جمهوری اسلامی بعنوان مردم این شورها می شناسد ( احزاب و گروه های اغتشاشگر ) و با حمایت از آنها برای نجاتشان (!) تلاش خواهد کرد .
این به زبان ساده یعنی حکومت اسلامی حق دخالت در سرزمینها دیگر را برای خود قایل است !

حتما همه شما فیلمها و عکس های حمله ماموران حکومتی به مردم را دیده اید . جالب ست که این فیلمها و عکس ها در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته اما حکومت هنوز وقیحانه تلاش می کند تا مزدورانی که مردم را به سختی مورد ضرب و جرح قرار میدهند را به مردم مظلوم ایران نسبت دهد :
روزنامه کیهان از قول خبرنگار خود در روز 13 آبان گزارش داده : یکی از اغتشاشگران در میدان (کدام میدان ؟!) به یک مامور انتظامی فحش بسیار رکیکی داد و مامور با اینکه بسیار سرخ شده بود گفت اگر بیش از اینهم فحش بدهی ، این آرزو را بگور خواهی برد که واکنشی نشان بدهم (!) .

خبرگزاری فارس : همه آمده بودند الا سبز اموی !
بد نیست یکی به بنگاه خبرسازی فارس بگوید که رنگ سبز به بنی هاشم تعلق داشته !

در روز 13 آبان مردم عکس های رهبر جمهوری اسلامی را پایین کشیده و آنرا لگد مال کردند . به شدت مخالف چنین حرکتی هستم چرا که کفش این عزیزان بیش از آن ارزش دارد که ته آن را روی عکس چنین خبیثی بگذارند .

در فیلمهای مخابره شده مشاهده می شود که تعدادی از ماموران لباس شخصی مشغول فیلمبرداری از رفتار وحشیانه مزدوران با مردم هستند . احتمالا فرماندهان ارشد نظام و بویژه رییس دولت کودتا و شخص رهبر از میزان توحش مزدوران در عملیات پیشین رضایت ( اطمینان ) خاطر نداشته اند و این تعداد می کوشند تا با ارایه این فیلمها ، مسئولین را از اعمال خشونت و جنایت مزدوران علیه مردم ، مطمئن سازند .

نحوه تعدی و ایراد ضربات ناجوانمردانه ماموران حکومتی بر سر و روی مردم حکایت از یک حقیقت محض دارد :
با وجود حضور تعدادی بی شمار از ماموران ( از واحد های بسیار مختلف و متنوعی که بعضی از این واحد ها حتی در قوانین من درآوردی حکومت اسلامی هم دارای تعریف و هویت مشخصی نیستند ) ، نحوه ایراد ضربات و سازمان دهی آنان در محاصره افراد برای کتک زدن و فیلم برداری از آنان ، نشان می دهد با وجود کثرت ماموران و علیرغم تعدد یگانها و واحد های متفاوت ، همه آنها از دستوری واحد برای حمله و مضروب ( و حتی قتل ) مردم تبعیت می کنند . تنها کسی که می تواند بر همه این ماموران ( که برخی زیر مجموعه وزارت کشور هستند و برخی زیر مجموعه سپاه ، بعضی تحت امر ارتش و تعدادی هم که مستقیما به رهبری متصل هستند مانند لباس شخصی ها ) فرماندهی نماید ، شخص رهبر ست و بس . دستور برخورد وحشیانه با مردم قطعا از سوی رهبری صادر شده .

خبر بامزه این روز را فارس نیوز منتشر نمود ، بخوانید و بخندید :
فارس : یاسر هاشمی ( رفسنجانی ) با لباس مبدل (!) مردم را تحریک می کرد !
آقای فارس ، لباس مبدل برای یاسر هاشمی یعنی چی ؟ مگه این بابا روحانی بوده که در این روز لباسش را درآورده باشه تا مثل مردم بشه !

باید از آقای خامنه ای تشکر ویژه ای کنم . " رهبر ماموران موظف به قتل و شکنجه مردم " در سخنان خود بمناسبت 13 آبان در تعریف استکبار گفت :
استکبار یعنی قدرتی یا قدرتهایی در دنیا چون نگاه می کنند بخودشان ، می بینند دارای امکانات مالی ، تبلیغاتی و تسلیحاتی هستند بنابراین بخود حق می دهند در امور زندگی دیگر ملتها مداخله مالکانه کنند . این معنی استکبار است .
آقای خامنه ای دقیقا تعریفی دقیق از استکبار داخلی بدست داده ، رهبر ماموران قتل و شکنجه مردم ، به زبان ساده ماهیت باند خود را افشا نمود . آقای خامنه ای ، ممنون !
در همین سخنرانی خامنه ای در مورد جوانان ( ذوب شدگان در ولایت ) گفت که این جوانان برای حضور در میدان از انگیزه ای بسیار قوی برخوردارند و الا با دستور نمی شود آنها را به میدان کشید .
اگر ذوب شدگان در ولایت را که خوشبختانه عکس های آنها در حال مضروب و مصدوم نمودن مردم روی خروجی بسیاری از سایتها قرار گرفته دقت کنیم متوجه خواهیم شد که حق کاملا با " رهبر ماموران قتل و شکنجه مردم" است .
البته خامنه ای به میزان و مقدار انگیزه پرداختی به ذوب شدگان اشاره نکرد .

خبرگزاری موج آزادی ، هوادار میرحسین موسوی و کروبی ، گزارش داده که برخی از روحانیون ارشد قم طرحی در دست دارند برای برون رفت از معضل امروزی که حول یک محور اساسی ست : سفر خامنه ای به یکی از شهرهای شمالشرقی ( مشهد ) برای استراحت و تشکیل شورای موقت رهبری با حضور تعدادی از مراجع تقلید .
هرچند باور ندارم چنین طرحی عملی باشد اما به فرض اجرا ، تنها مسکنی ست برای مردم و فرصتی به جمهوری اسلامی برای گریز از سقوط .

پارلمان نیوز ، خبرگزاری نمایندگان اصلاح طلب مسجد ( مجلس ) شورای اسلامی گزارش داده ( بخوانید و خود تصمیم بگیرید که باید خندید یا گریه کرد) :
" از نکات قابل توجه ، حضور افراد ناشناخته ای بود که چفیه بر گردن انداخته بودند و با رفتارهای زشت و زننده موجب حیرت مردم می شدند .
این افراد با در دست داشتن دسته بیل ، زنجیر ، چاقو و سیخ به مردم حمله می کردند و بعد از متفرق کردن حامیان سبز ، فریاد ای ول ، ای ول (!) سر می دادند و شروع به سر دادن ناسزا و فحش ناموسی و رکیک به مردم با فریادهای بلند می کردند که این امر در تجمعات قبلی دیده نشده بود ."

وجود دسته بیل و سیخ (!) در دست این افراد نشان از آن دارد که حکومت با تعجیل بسیار این افراد را از محل خدمتشان احضار کرده که اینها حتی فرصت نکردند ابزار کار خود( دسته بیل و سیخ )
را به زمین بگذارند !

اما نکته ای بسیار مهم : دستورالعمل آقای خمینی در مواجهه با مزدوران حکومتی !
چند ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ، مردم با تجمعات و تحصنات خود نسبت به رژیم سابق اعتراض می کردند . در آن ایام افراد لباس شخصی وابسته به حکومت شاه ، با همین دسته بیلهایی که امروز در دست مزدوران حکومت اسلامی ست ، به مردم حمله میکردند و به چماقداران معروف شده بودند .
آقای خمینی در 25 آذر سال 1357 خطاب به مردم ، در مورد چماقداران چنین فتوایی را صادر نمود : این چماق بدستان واجب القتلند ، همه شان را باید کشت ، هرکس پیدا کند این چماق بدستانی که مفسد فی الارض هستند ، هر که یکی از اینها را پیدا کرد ، بکشد او را ! آقای خامنه ای مبارک باشد ، بنا به فتوای رییستان ، شما و مزدوران تحت امر شما مفسد فی الارض هستید !


آخرین خبر :
در حالی که سایتهای بی اعتبار وابسته به حکومت ، تعداد معترضین را 20 تا 30 نفر اعلام کرده بودند ، فرمانده نیروی انتظامی خبر از دستگیری 109 نفر داده ، بد نیست قبل از اعلام خبرها ، مسئولین کمی نظرات خود را با هم هماهنگ کنند !( البته طبق معمول باید توجه داشت که نیروی انتظامی هم همیشه تعداد دستگیر شدگان را بسیار کمتر از واقعیت اعلام می نماید .

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats