000

دوشنبه، آذر ۰۹، ۱۳۸۸

5 قایق ران انگلیسی آزاد شدند !

وزارت خارجه بریتانیا اعلام کرد که پنج قایقران بریتانیایی پنج روز قبل، هنگامی که به وسیله قایقی تفریحی از بحرین راهی دوبی بودند، توسط نیروی دریایی ایران بازداشت شده اند.
در پی رایزنی های سیاسی مابین لندن و تهران ، 5 قایق ران انگلیسی با رعایت موارد زیر آزاد شدند ( خواهند شد ) :
1. بی بی سی هر روز سرود جمهوری اسلامی را پخش خواهد کرد .
2. رییس جمهور منتخب رهبری در مراسم وداع با قایق رانان انگلیسی به هر کدام از آنها یک عدد پارو و لباس اسلامی قایق رانی اهدا خواهد نمود .
3. سخنگوی وزارت امورخارجه دولت اعلام کرد : این 5 نفر در آبهای جمهوری اسلامی مشغول جاسوسی و کسب خبر از ماهی ها بودند اما از آنجا که جرم جاسوسی در ایران محکومیتی نداشته و تنها شرکت در تظاهرات به نشانه اعتراض به تقلب در انتخابات جرم محسوب می شود ، نظر به رافت اسلامی ، دولت مهرورز دستور آزادی این قایق رانان را صادر نمود .
4.دولت فخیمه بریتانیا مواضع معتدل تری نسبت به وقایع اخیر ایران اتخاذ خواهد نمود .
5. رهبر حکومت اسلامی در سخنانی خواهد گفت : دشمن از هر راهی تلاش می کند به جمهوری اسلامی ضربه بزند ، نمونه آن همین تجاوز قایق رانان دشمن با پارو به آبهایی ست که فعلا خلیج فارس نامیده می شود اما دولت ما توطئه دشمن را در نطفه خفه کرد و دشمنان را به دشمن بازگردانید . باید دست و زبان ایادی دشمن را قطع کنیم اما خود دشمن را باید به خانه هایشان بفرستیم .
6. قایق رانان در زمان خداحافظی از مهرورزی ماموران تشکر نمودند اما به محض رسیدن به لندن برای معالجه در بیمارستان بستری شدند . یکی از قایق رانان پاروی اهدایی دولت احمدی نژاد را شکست و گفت این همان پارویی بود که من در زمان زلزله بم برای کمک به زلزله زدگان به بم فرستاده بودم .
7. خطیب نماز جمعه : هیچ راداری قادر به شناسایی این قایق نبود اما دست غیب الهی آنها را دستگیر کرده و توسط امام زمان تحویل نیروی دریایی جمهوری اسلامی داد .
8. بی بی سی در اخبار خود اعلام خوهد نمود : تعداد پنج نفر و نصفی از کسانی که مدعی بودند مردم هستند در خیابانهای تهران آشوب بپا کردند . این عده به نشانه حمایت از محیط زیست پارچه های سبز رنگی را بدست داشتند که گویا تصویر یکی از سیاسیون دهه اول انقلاب روی آن نقش بسته بود .
یکی از این پنج نفر در مصاحبه با خبرنگار ما گفت : بنده به آقای احمدی نزاد رای داده ام و بازهم اگر انتخابات برگزار شود به او رای خواهم داد.
بقیه ماجرا را می توانید در آرشیو سایتهای خبری بیابید ( بتاریخ آزادی ملوانان انگلیسی ) .
روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود نوشت :
اکنون زمان آن است که تعدادی از جاسوسان امریکایی که بعنوان توریست وارد کشور شده اند را دستگیر کنیم .

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats