000

پنجشنبه، آبان ۲۱، ۱۳۸۸

مقتول منفور شد ، شاهد قاتل شد ، قاتل غایب !

کشف جديد 16 خواهر بسيجي : قاتل ندا همان شاهد قتل اوست

این خواهران بجای تظاهرات برای استرداد قاتل مورد ادعایشان بهتر است از دولت بخواهند اجازه دهد مراسم ترحیم ندا برگزار شود .
این چه قتلی ست که در آن : مقتول منفور است . شاهد قاتل ست و قاتل از نظرها غایب !
جالب ست که در این بگیر و ببندها کسی از این خواهران سفت و سخت محجبه نمی پرسد :
1. چرا خانواده ندایی که به گفته "رییس جمهور منتخب رهبری " از هواداران دولت بوده و بهنگام خرید در پیاده رو بدست مخالفان دولت کشته شده ، اجازه برگزاری مراسم ترحیم نداشتند .
2. فرد بسیجی ضارب ندا در همان زمان دستگیر شد و فریاد می زد : من نمی خواستم او را بکشم ، درحالیکه اگر قاتل نبود فریاد می زد : من او را نکشتم ، یا من تیراندازی نکردم !
3. از فرد بسیجی که در مقابل چشم مردم و دوربینهای ( موبایل هایی ) که از او فیلم می گرفتند اثری نیست ، در حالی که از وی حداقل بعنوان شاهد می توانستند نام برند !
4. گیرم ندا را حجازی کشته ، سهراب اعرابی را چه کسی کشته .
آیا حجازی با بهره از امدادهای غیبی و دست غیب الهی ( که در تخصص و مالکیت " رهبر مزدوران " ست ) محسن روح الامینی و امثال او را که در بازداشتگاه کهریزک و در اسارت نیروهای تحت امر رهبری بودند به قتل رسانده ؟
5. تا کنون بیش از هفتاد نفر از شهدا شناسایی شده اند ، چطور تنها به یاد ندا افتداه اند ، جز این ست که در این مورد شاهدی وجود دارد تا ندای ندا را به گوش جهانیان برساند .
مسئولین نابخرد جمهوری اسلامی تصور می کنند در مورد دیگر قتل ها و فجایع انجام گرفته شاهدی وجود ندارد ، بد نیست به آمران و عاملان جنایات یادآوری کنیم ، خود همین مردمی که مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفته اند و با ثبت وقایع ( فیلم و عکس و خبر ) چهره زشت مزدوران را شناسایی کرده اند ، بهترین شهودند .
تا محاکمه شما زمان درازی باقی نیست ، بجای تلاش برای محو شهود و آثار جنایات خود بهتر ست به فکر تهیه دفاعیه برای دادگاه پیش رو باشید !( با شما هم هستم جناب " رهبر ماموران موظف به قتل و شکنجه مردم" )

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats