000

یکشنبه، آذر ۰۸، ۱۳۸۸

شستشوی مغزی ؟!

خبرگزاری تابناک وابسته به محسن رضایی با شادی فراوان مطلبی یافته تا آنرا تحت عنوان " مرکز شستشوی مغزی مسلمانان در آلمان " منتشر نماید .
جالب اینجاست که وقتی خبر سایت تابناک (وابسته و مقید به اطاعت از بیت رهبری ) را می خوانیم به صراحت مواردی را که آنها را " شستشوی مغزی " می نامد ، می یابیم ، لااقل از فارس نیوز و ایرنا هم یاد نگرفته تا متن خبر را بنا بر هدف مورد نظرش دستکاری کند :
1.دولت برلین مسلمانانی که افراطی و خطرناک هستند را " به میانه روی تشویق می کند " !
2. دولت آلمان برای این دسته از مسلمانان خطرناک و افراطی ، مراکزی را درنظر گرفته که " دراين مراکز با اين افراد صحبت و آنها تشويق به مطالعه کتابهاي مختلف و داستان هاي طنز مي شوند." !
3. این سایت در ادامه آورده که قرار است کنفرانسی برای زندانیان مسلمانی که حتی در زندان هم برای دیگر زندانیان خطرناک هستند ، برگزار شود !

یعنی عملیات پیچیده شستشوی مغزی در 3 فاز برگزار می شود ( امیدوارم توجه شود که این عملیات نه برای همه مسلمانان که فقط برای مسلمانانی ست که متهم به ترور ، انفجارهای کور بوده و حتی در زندان هم برای دیگر زندانیان مشکلاتی ببار آورده اند ):
الف : تشویق به میانه روی
ب : تشویق به خواندن کتب فکاهی
پ : سخنرانی
تصور نمی کنم مواردی را که برشمردیم ( به نقل از سایت تابناک ) بتوان مصداق " تلاش برای شستشوی مغزی " افراد نامید اما کاش سایت آقای محسن رضایی ( " کاندیدای برگشتی " مثل تاکسی برگشتی که رنگ عوض می کند تا خود را بین اتومبیلهای عادی جا بزند ) توضیح می داد :
1. به مسلمانان افراطی و خطرناک ( متهم به ترور و عاملین انفجارهای کور ) در آلمان توصیه می شود کتب فکاهی و متنوع ( از جهت موضوعی ) بخوانند . در ایران با بازداشت شدگانی که شهروند همین کشورند و تنها بدنبال آزادی هستند چه توصیه های عملی (!) می شود ؟!
2. تصور نمی کنید سینه سپر کردن برای مسلمانانی که قبلا بمب منفجر می کردند و امروز قرار است با خواندن یک کتاب فکاهی ( مثل ملانصرالدین !) دست از عقایدشان بردارند ، کمی غیرقابل دفاع باشد ، فقط کمی !
3. موارد متعددی که در ایران می گذرد و نشان نه فقط از تلاش برای شستشوی مغزی ، که خبر از اختناق عمیق و بیرحم دولتی دارد . کاش کمی هم برای فرزندان ایرانزمین دل می سوزاندید که باید در مدارس اراجیف و دروغهای حکومتی را بخوانند و در اوراق امتحانی ثبت کنند .

۳ نظر:

کَلموک آقا گفت...

بادرود
البته باید عنایت داشت که اینگونه خبرها را برای هموطنان عزیزمان در داخل کشور, به زعم عدم دستیابی شان به اخبار جهان, تهیه و تنظیم مینمایند.
این عظمائیان(!). آنچنان کبک وار, سر در برف غفلت فرو برده اند که ملت را همچون امت , (ببو) فرض نموده, و ترهاتی اینچنین, نشخوار هر روز و هر لحظه شان است.
به امید بیداری... کل موک...

ناشناس گفت...

درود فرهاد عزیز
لوگوی گوگل به سفارش جمهوری اسلامی الان از طریق ایمیل بدستم رسید و داره دست بدست تو نت میگرده انگار

کلی خندیدم راستی راستی که حق مطلب ادا شده بود
شاد باشی و تندرست


کـیانوش

,وبلاگ نویسان علیه اعدام گفت...

ما همه وبلاگ نویسان و همه فعالين حقوق بشر و سازمانهاي حقوق بشر را به پیوستن به این کمپين و به اقدام فوری برای توقف مجازات اعدام در ایران به طور کلی و توقف مجازات اعدام محمد رضا علی زمانی, آرش رحمانی پور؛ رضا خادمی, حامد روحي نژاد و ناصرعبدالحسینی به طور اخص فرا می‌خوانیم . .

Free counter and web stats