000

جمعه، آبان ۲۲، ۱۳۸۸

مروری بر اخبار

قبلا رسم بر این بود که دولت از ترس ازدحام مردم در استادیوم آزادی برای تماشای فوتبال ، ضمن پخش مستقیم بازی ، زمان برگزاری مسابقه را هم معمولا در روزهای غیر تعطیل انتخاب کرده تا بیش از گنجایش استادیوم ، مجبور به پذیرش علاقمندان فوتبال نباشد .
در این ایام که بواسطه عملکرد مهرورزانه دولت و حضور مربی کاسه لیسی همچون قطبی در هدایت تیم ملی، مردم حتی از دیدن بازیهای تیم ملی فوتبال رویگردان شده اند . مربی تیم ملی که بزرگترین افتخارش حضور در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری (کودتایی توسط خامنه ای ) بوده ، به مردم التماس می کند برای تشویق تیم ملی به استادیوم بروند .
فدراسیون هم در اقدامی غیرمعمول ، تماشای بازی ایران و اردن را رایگان اعلام نموده ، فقط اگر یک ماشین بنز هم به تماشاگران اهدا کنند به مرز استاندارد ورزشی در کشورهای عربی خواهیم رسید !
آقای قطبی شاید هنوز با شرایط داخلی انس نگرفته که تعجب می کند چرا مردم برای بازیهای استقلال و پرسپولیس بیش از تیم ملی اهمیت قائلند !

ورود مجلس به مسئله تجاوز در قیامدشت !
نمایندگان مسجد ( مجلس ) شورای اسلامی همه جنایاتها و حوادث روی داده در کشور را رها کرده اند و به تجاوز 6 مرد به یک زن گیر داده اند .
توجیه نمایندگان ، زمان وقوع تجاوز است ، اما به نظر من بیش از زمان ، نمایندگان از مکان واقعه و بی خبری از زمان ارتکاب جرم دلگیر شده اند .
یکی از نمایندگان به واحد خبری تقویم تبعید گفت : اولا تا بحال رسم بوده که در بازداشتگاهها به مردم تجاوز شود . در ثانی وقتی ماموران نیروی انتظامی متجاوزین را در حین ارتکاب جرم دیده اند ، بجای بازداشت آنها ، خودشان هم در عمل مستحب زنا مشارکت نموده اند و در این جریان فقط سر ما نمایندگان بی کلاه مانده !( تذکر : ابتدا دو نفر در حال تجاوز به زن نگونبخت بوده اند اما در حین ارتکاب جرم ، 4 مامور نیروی انتظامی سر میرسند و به آنها در اجرای عمل شریف ملحق می گردند ، سپس ماموران دیگری از راه می رسند اما بجهت نبود فضا و شرایط لازم برای الحاق به مجموعه ، ناگزیر همه را بازداشت می کنند ، البته باید حداقل در این مورد به مامورانی که حاضر به بازداشت متجاوزین و همکاران خود شده اند تبریک گفت ) .
وی افزود ما همچون موارد قبلی مانند تعقیب پرونده بازداشتیان کهریزک ، سقوط هواپیماها ، قتل مردم در خیابان ، فساد اخلاقی ماموران ، جعل مدرک از سوی وزرا و... این پرونده را نیز در دستور کار قرار داده ایم .
خبرنگار تقویم تبعید از وی پرسید : نام عملیات بررسی اینگونه پرونده ها چیست ؟
نماینده محترم پاسخ داد : عملیات ماستمالیزاسیون در پروسه زمان !

آقای خاتمی در حالتی خندان ( مثل همیشه ) فرموده : مملکت را نمی شود بصورت پادگانی اداره کرد .
ایشان گله کرده اند مگر دوران من که مملکت بصورت جنگلی مدیریت می شد بد بود که تغییر رویه داده اند . در زمان بنده هر کس هرکاری می خواست می کرد و بنده بعنوان رییس جمهور صدایم هم در نمی آمد .....

دامین حسین درخشان تمدید شد !
بعد از آنکه ابطحی در زندان وبلاگش را به روز کرد ، امروز خبر رسید که دامین حسین درخشان ( که او هم در بازداشتگاه اطلاعات ست ) تمدید شده .
از کلیه دوستان صاحب سایت و وبلاگ تقاضا می شود چنانچه برای به روز کردن یا تمدید دامین خود به مشکلی برخوردند ، سریعا به وزارت اطلاعات مراجعه نمایند !

آغاز گشت اینترنتی در ایران !
مهرداد امیدی، رئیس پلیس مبارزه با جرایم رایانه‌ای آگاهی ناجا از آغاز به کار گشت پلیس اینترنتی در ایران خبر داد.
به آقای امیدی توصیه می کنم بجای گشت اینترنتی ، گشتی برای جاده ها ( بویژه قیامدشت ) و کنترل ماموران خود برقرار کند . ظاهرا در این موارد بیش از اینترنت اعمال خلاف و بخصوص تجاوز به عنف در جریان است !
البته سخنگوی آقای امیدی که حاضر به افشای مقام خود نشد (!) گفت ، نگرانی پلیس ایران نه از تجاوز به مردم ، بلکه بجهت افاشای تخلفات و تجاوزات است !


رییس پلیس آگاهی تهران گفت : ما آماده ایم حدود اسلامی ( قطع ید - بریدن دست و پا ، در آوردن چشم از حدقه و شقه کردن ... ) را اجرا کنیم !
فرمانده نیروی انتظامی به او پاسخ داد: آقاجان ، اجرای حدود بر عهده اجرای احکام و سازمان زندانهاست ، تو به کار خودت برس ...
رییس پلیس تهران اول جا خورد و بعد آرام گفت : چطور همکاران ما در ادارات دیگر وظیفه اعدام متهمان و تجاوز به زنان را بر عهده دارند و کسی صدایش در نمی آید ، لطفا اجازه دهید ما هم در انجام واجبات و اجرای حدود اسلامی سهمی داشته باشیم و ثوابی ببریم !

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats