000

پنجشنبه، آبان ۲۱، ۱۳۸۸

آقایان مراجع ، شما خودتان رو ناراحت نکنید !

مکارم شیرازی : من نه نگران حمله خارجی‌ها و نه نگران پیامدهای هدفمند کردن یارانه‌ها هستم، بلکه نگرانی من از تنش‌های داخلی است.
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی خط مرجعیت را خط دین، اسلام و قرآن عنوان کرد و گفت: مرجعیت هرگز وارد خطوط سیاسی و جناحی نمی‌شود.

آقایان مراجع ، شما خودتان را ناراحت نکنید و به فکر وصول نذورات و خمس و زکات هم نباشید که اگر مردم ندهند ، دولت چند برابرش را می دهد . در باب تنش ها داخلی هم نگران قتل و تجاوز و شکنجه مردم نباشید که ماموران دولت و مزدوران رهبری ترتیب همه را می دهند . در مورد خطوط سیاسی هم دلواپس نباشید که فعلا همه خطوط به اوین و سپس بهشت زهرا ختم می شود .
ایام بکامتان ، اموال بنامتان

با این مراجعی که من می بینم ، بد نیست قبر سید جمال الدین اسدآبادی و میرزا محمد حسن شیرازی را بشکافند و ببینند آیا براستی آنها هم آخوند بودند !

۲ نظر:

ناشناس گفت...

http://www.freeimagehosting.net/uploads/2896a05d21.jpg

پرنده گفت...

نه دوست من مواجبشون به موقع نمی رسیده

Free counter and web stats