000

یکشنبه، آبان ۱۰، ۱۳۸۸

فردای امروز

یادم میاد یه بار به خانم معلم کلاس زبانمان گفتم هولوکاست واقعی روز 10 ماه مه 1933 روی داد ، وقتی که هیتلر و هوادارانش جشن کتابسوزی راه انداختند و مردم آلمان و مهمتر از مردم عادی ، متاسفانه اساتید و دانشجویان آلمانی با شادی و هلهله کتابهای ضاله ! را سوزاندند . گفتم چطور میشه باور کرد مردمی در آن روزها از این خطای واضح حمایت کرده باشند ....
امروز که یاد این قضیه افتادم بخودم گفتم چرا راه دور بریم ، چطور میشه به بچه های امروزمان توضیح بدیم که در قرن 21 در ایران حکومتی حاکم بوده که اعتقادات عصر انجماد فکری را ترویج میکرده .
من واقعن سردر نمیارم چطور ممکنه گروهی که حکومت را در دست داره به خرافاتی چندش آور روی بیاره و با افتخار آنها را اعلام کنه .
بد نیست بصورت فهرست وار به تعدادی از خرافات و هجویاتی که توسط مسئولین جمهوری اسلامی بعنوان ابداعات و افتخارات آنها اعلام شده نظری بیندازیم :
1. ولایت فقیه : یک انسان عادی جای خدا نشسته و حق تصرف در همه امور را دارد چه در سطح کشور و چه در خصوصی ترین موارد مثل ازدواج (دستور به فسخ ! ) ، جان و مال و آبروی افراد و ...
2.قانون اساسی ایران . در این مورد باید کتابهای آقای دستمالچی ( که حساسیت عجیبی در این مورد دارد ) را خواند . مثلا آیا تا حالا توجه کرده اید که طبق قانون اساسی ایران ، افراد خارجی می توانند به تمامی مناصب دست پیدا کنند ، مثل مقام رهبری ، عضویت در شورای خبرگان ، شورای نگهبان ، مجلس ، وزرای دولت ، رییس قوه قضاییه ... (اینجا) .
3. حقوق زنان : تصور نمی کنم حتی وحوش یا حیوانات اهلی مثل اسب و یابو هم اگر حکومتی برقرار کنند ، چنین قوانین بی شرمانه ای را بین خود حاکم نمایند .
4. نظارت استصوابی شورای نگهبان
5. اعدام نوجوانان و کودکان !
6. حذف سلسله های شاهنشاهی از کتب درسی ( تاریخ ) ! آقایان تصور می کنند با انکار می توانند حقایق را نفی کنند بعبارتی باور دارند که مردم موظفند همه آنچه اینها می گویند را باور نمایند .
7. واگذاری حقوق ملی و انصراف از حقوق حقه ملی در صحنه بین المللی : مثل سهم ایران از دریای مازندران ، قبول بحث برای تغییر نام خلیج فارس ، قبول مذاکره برای تعیین حاکمیت جزایر ایرانی ، ...
8. حجاب زنان ....
9. حق نامحدود والدین بر فرزندان بگونه ای که قانون حتی در مورد شکنجه ( کتک زدن ) کودک اجازه دخالت ندارد .
.....
برای صحبتهای جاهلانه ای که نشان از عقب ماندگی فکری مسئولین جمهوری اسلامی دارد ، نیاز به ذکر موردی نیست ، کافی ست هر زمان که اراده می کنید ، یا روزنامه ها خبرگزاریهای هوادار دولت را بخوانید یا از برنامه های تلویزیونی ( رادیویی ) صدا و سیمای ملاها بهره مند شوید مثلا :
1. رابطه احتلام و ازدواج با جن ! (
دكتر ولي الله نقي پورفر، متخصص علوم حديث )
توجه نمایید که این آقا متخصص علوم حدیثه ، وای به روزی که یک فرد عادی در این زمینه صحبت کنه !
2. تجاوز به زندانیان : نه اینکه فکر کنید فقط مربوط به زندان کهریزک بوده و بس ، این امر در زندانهای جمهوری اسلامی عادی شده !
3. سخنان ماندگار مسئولین که بازگو کننده سطح فکر ، فرهنگ و سواد این بزرگواران ست ( اینجا و اینجا و اینجا و ...).

4. ....

بعضی وقتها آدم چون در جریان واقعه ای غرق ست و به قولی در رود شنا می کند ، خبر از خیس شدنش ندارد و به خوبی درک نمی کند که این چه کاری ست و ... اما بعد از مدتی که از بیرون به قضایا می نگرد ، می فهمد که واقعن چه بوده اما باور نمی کند که همه اینها واقعی بوده و افسانه نیست !
مردم مظلوم ما چه رنجی می برند از تحمل حاکمانی که افکار و عقایدشان را از قهرمانان هزار سال پیش خود وام گرفته اند .

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats