000

پنجشنبه، آبان ۱۴، ۱۳۸۸

سبزی از جنس خودمان در آلمان !


خانم کلاودیا روت ، رییس سبزهای آلمان از هر فرصتی استفاده می کند تا همبستگی خود را با جنبش مردمی ایران ابراز دارد .
وی ضمن شرکت در راهپیمایی های ایرانیان مقیم برلین ، در بیانیه ها و سخنرانی های خود بر ضرورت حمایت از مردم ایران تاکید می ورزد .
بمناسبت اعتراضات مردمی در راهپیمایی 13 آبان ، خانم روت ، بعنوان رهبر حزب سبزهای آلمان باز هم حمایت سبز حزب سبز خود را از مردم سبز ایران اعلام نمود :
" اعتراضات بدون وقفه و گسترش‌یابنده در ایران، ابعاد بحرانی را نشان می‌دهد که رهبری غیردموکراتیک ایران کشور را به کام آن کشانده است. رهبری کشور به تهدید و فشار متوسل می‌شود و شرایط باز هم بحرانی‌تر می‌شود. ما با همه قربانیان و آسیب‌دیدگان سرکوب در ایران همدردیم و همبستگی داریم.....
چندین دهه است که روز ۱۳ آبان به عنوان روز دانش‌آموز و پس از آن روز اشغال سفارت آمریکا در تهران با بسیج دولتی جشن ‌گرفته می‌شود. اکنون، بسیاری از زنان و مردان ایرانی می‌خواستند داوطلبانه در این حرکت شرکت‌کنند تا بار دیگر به رئيس‌جمهور، رهبر مذهبی خامنه‌ای و همه متقلبان انتخاباتی و کودتاچیان نشان بدهند که رهبری کشور در میان مردم وجاهت قانونی ندارد.....
به رغم همه هشدارها و تهدیدهای مسئولان امنیتی ایران، حرکت انجام شد. پیش از هرچیز، در تهران مردم تصمیم گرفتند برای نشان دادن قدرت اعتراضات خود، به مراسم رسمی بپیوندند، زیرا مسئولان امنیتی همه امکانات دیگر اعتراض را زیر فشار شدید گرفتند.....
ما با همبستگی در کنار همه زنان و مردان ایرانی ایستاده‌ایم که از آزادی و حق شهروندی خود استفاده می‌کنند و خواستار انتخابات آزاد و عادلانه هستند. ما، همبستگی خود را با همه فعالان دانشجوئی، مدافعان حقوق زنان، روزنامه‌نگاران، زندانیان سیاسی، قربانیان محاکمات نمایشی و همه فرهنگ‌سازانی که با صدای بلند به دولت غیرقانونی نه می‌گویند، اعلام می‌کنیم "
خانم روت بیانیه خود را با این جمله زیبا و رسا به پایان میرساند :
" خواست رعایت حقوق بشر در ایران، کم اهمیت‌تر از نگرانی بر سر برنامه هسته‌ای این کشور نیست." ( قابل توجه آقای اوباما !)

به کلمات برگزیده شده توسط این خانم ( بیش از هر بلوندی خواستنی و دوست داشتنی ) توجه کنید تا اوج همدردی ایشان و احترام به مردم ایران را شاهد باشیم .
به زبان شیرین فارسی و از ته دل به این خانم سبز دوست داشتنی می گویم : " جیگرت را بخورم " که بیشتر از همه روسای جمهور دنیا جگر داری !

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats