000

چهارشنبه، آبان ۱۳، ۱۳۸۸

بنگاه خبرسازی فارس و آلزایمر حداد عادل !

خبرگزاری فارس که ارادت خاصی به احمدی نژاد دارد ، تخصص ویژه ای در بی اعتبار کردن حکومت از خود بروز می دهد .
این خبرگزاری دستبوس دولت ، در انتشار گزارش از راهپیمایی مردم بمناسبت 13 آبان دچار خطای بزرگی شده و به نقل از خبرنگاران خود آورده :
تعداد صدها هزار نفر از مردم در راهپیمایی شرکت کردند ... که این تعداد ده ها برابر بیش تر از سالهای پیش است !
به زبان خوش ( بدون دخالت دشمن ! ) اعتراف نموده که سالهای پیش برخلاف ادعای مسئولین ، نه میلیونها که فقط ده ها هزار نفر چنین مراسمی را برگزار می کردند .
وقتی با گذشت زمان ، به جعلی بودن اخبار جمهوری اسلامی در مورد حضور مردم در حمایت از حکومت ( بنا به گزارش این خبرگزاری ) اعتراف می شود ، عقلا و منطقا نمی توان به اخبار امروز آنها هم اعتماد کرد . همه اینها برگرفته از زبان حامیان حکومتی ست و الا همه نیک می دانیم اگر به گزارشهای منابع مستقل تکیه شود ، خانه جمهوری اسلامی از پای بست ویران است .
در خبری دیگر از عدم حضور " سبزپوشان اموی " اطلاع می دهد اما وقتی روی تیتر کلیک می کنیم تا مشروح خبر را بخوانیم ، صفحه ای باز می شود که : " خبر مورد نظر شما یافت نشد " ! .
ضمن اینکه من تا بحال تصور میکردم امویان حکومتی بودند قوم گرا (عرب پرست ) درست مثل حکومت اسلامی که مرزبندیهای خودی و غیرخودی و بی خودی و نخودی ایجاد کرده و خیال می کردم که رنگ سبز از نشانه های بنی هاشم بوده ! هرچند بنی هاشم و امویان هردو از ایل قریش بودند !

آقای حداد عادل هم در سخنرانی خود بمناسبت 13 آبان فرموده که مردم بدلیل دخالت امریکا در زمان شاه اقدام به اشغال سفارت امریکا در تهران نمودند ، در حالی که پیش از این اعلام شده بود بجهت ورود شاه به امریکا ( برای درمان بیماری سرطان ) و ترس از برنامه ریزی امریکا برای بازگرداندن او ، دانشجویان موسوم به " خط امام " واکنش نشان داده اند .
حداد عادل گفته که چون امریکا در زمان شاه احیاگر قانون کاپیتولاسیون بوده و از رژیم شاه حمایت می کرده ، مردم (!) از دستش عصبانی بوده و به نشانه اعتراض سفارت را اشغال کردند .
پدر عروس آقای خامنه ای توضیح نداد که همه آنچه وی ابراز نموده مربوط به پیش از انقلاب بوده و پس از انقلاب وجود خارجی نداشته و به فرض واقعیت چنین انگیزه ای ، چرا حکومت اسلامی ، زمانی که چریک های فدایی خلق در روز 25 بهمن سال 1357 همین سفارت را اشغال کردند ، از این اقدام حمایت نکرد ؟!



هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats