000

شنبه، آذر ۰۷، ۱۳۸۸

مهمترین خبر سال جمهوری اسلامی !

1. هواشناسی : آسمان ایران در 3 روز آینده بارانی ست .
مدتهاست که آسمان دل ایران بارانی ست ، از دل آسمان خون می بارد و زمین خون دل می خورد تا بذر مهر دل عشاق به کینه قیچی باغبان بپرورد .


2.سردار فیروز آبادی خبر مرگ خود ( یعنی خبر درگذشت خود ! ) را تکذیب نمود .
خبر : چاق ترین مرد ایرانی درگذشت !
بیانیه سردار فیروزآبادی : " در پی اخبار منتشره در بعضی رسانه های خبری دشمن و استکباری مبنی بر فوت اینجانب ، باید به اطلاع بسیجیان شهیدپرور و حماسه آفرین برسانم کلیه این اخبار بجهت ایجاد ضعف در قوای هاضمه و بلعیه اینجانب بوده است . ای امام زمان توخود شاهد باش که ما بسیجیان را چگونه مورد هدف اخبار کذب قرار می دهند ، مایی که در " کلوا وا شربوا ...( بخورید و بیاشامید ... )" قرآن مانده و هنوز به بقیه آیه ( ولا تسرفوا ) نرسیده ایم . در این خبر دو دروغ نهفته ، اول : آن مردی که مرد ، چاق ترین نبود و فقط 340 کیلو وزن داشت و دروغ دوم در خبر فوت ما : آنکه مرد ، مرد بود !

سردار فیروزآبادی در اثبات سخنان خود دو عکس زیر را در اختیار خبرنگاران قرار داد و گفت :
به دو عکس زیر توجه کنید ! بنده " هم قد " رییس جمهور منتخب رهبری هستم اما در عکس دوم می بینید وقتی می نشینیم ، یک متر از ایشان بالاتر قرار می گیرم که این نشان از قطر ران ها و ساقهای متراکم و " پروار " حقیر دارد .

3. یک نوزاد ده روزه ، عضو بسیج شد .
تصور می کنید مابقی اینها بیش از آن نوزاد عقل دارند ؟!

4.معاون احمدی نژاد در مورد شهید بودن کردان اظهارنظر کرد !
بالاخره مسئولین حکومت ایران یکی را یافتند تا بگویند شهید آنها در مقابله با تظاهرات مردمی بوده !

5. سخنگوی وزارت امورخارجه : جایزه نوبل شیرین عبادی توقیف نشده ....
سخنگوی وزارت امورخارجه دولت کودتا اعلام کرد که جایزه نوبل خانم عبادی توقیف نشده اما از آنجا که این جایزه را کمیته داوران اشتباها به ایشان داده بودند ، مقامات ایرانی آنرا غصب نموده تا به فردی که شایستگی آنرا دارد بسپارند .
گفتنی ست جایزه نوبل خانم عبادی در اختیار دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفته تا ولی فقیه طی مراسمی ضمن اهدای آن به اقای احمدی نژاد ، وی را به سمت دائمی برندگی (!) جایزه نوبل منصوب نمایند .

6. تجاوز ، بیشترین جرم علیه زنان در ایران
آگاهان و مسئولان حکومتی ایران گزارش دادند در پی رقابتی تنگاتنگ ، زنان مفتخر شدند تا با غلبه بر مردان دستگیر شده در تظاهرات پس از انتخابات ، مقام اول قربانیان تجاوز در ایران را کسب نمایند .
سخنگوی دولت کسب این مقام توسط زنان ایرانی را به آنها تبریک گفته و آنرا نشانه ای از آزادیهای صد در صدی در ایران در قبال زنان دانست .

7. امامی کاشانی : بسیج باید در تمام ملت نفوذ کند !
اینکه امامی از کاشان است ، چنین می گوید . وای به وقتی که شمر جمکران سخن بگوید ! آقای امامی کاشانی معتقد است عملکرد بسیج در تجاوز به نفوس کافی نبوده و باید به همه ملت نفوذ کرد .
سردار نقدی ، فرمانده بسیج اعلام نمود : کاش این روحانی برجسته حکومت اسلامی می فرمود این نفوذ از کجای ملت و تا کجای ملت باید صورت گیرد !

8. کروبی : این وحشی گریها حتی در زمان شاه هم نبود !
آقای کروبی ! در دهه اول انقلاب و سال 1367 چطور ؟!

9. واما مهمترین خبر سال ایران :

در اقدامی مشترک و قهرمانانه ، امام جمعه طرقبه ، نماینده طرقبه در مسجد ( مجلس ) اسلامی ، اعضای شورای شهر طرقبه ، بخشدار طرقبه و دیگر مسئولان شهر طرقبه و .... عملیات تاسیس2 دستگاه سرویس کامل بهداشتی ( بخوانید توالت ، WC) ، مجهز به آفتابه ، را آغاز کردند . همچنین در این گزارش آمده که در زمان آغاز بهره برداری از این دو سرویس بهداشتی ، کلیه این مسئولان در همان دو سرویس بهداشتی در اقدامی مشترک و همزمان نسبت به عملیات بهره برداری اقدام خواهند نمود .
اوسا حسن بنا و مش جاسم مغنی ، مجریان طرح ، بدلیل کمبود جا در این مراسم حضور نداشتند !



نکته :
یک - من فقط مانده ام که چرا ابتدای پلاکارد را در عکس محو کرده اند ، آنجا که نوشته شده : با عنایت پروردگار . احتمالا بیش از احترام به پروردگار ، نظرشان این بوده که این اقدام دسته جمعی مسئولان زیر سایه عنایت پروردگار قرار نگیرد و ایثار و هنر آنها بیشتر به چشم آید .
دو _ دلم به حال آقای آذران میسوزه که در زمین اهداییش مردم میر ... ینند و در حال زور زدن و ر....یدن یک "خدا بیامرز " به پدرش خواهند گفت !

۱ نظر:

محمد صادق ... گفت...

سلام دوست عزیز
با اجازت من قسمتی از مطلبت رو توی وبلاگم گذاشتم با ذکر منبع .
خیلی جالب بود.

Free counter and web stats