000

شنبه، آبان ۱۶، ۱۳۸۸

خطاب به سفیر جمهوری اسلامی در برلین !

همیشه گفته ام هزار عمل ما ایرانیان خارج از کشور به اندازه یک فریاد رسای مردم داخل کشور اثر ندارد و باید قدر مردم و بویژه جوانان دلاورمان را بدانیم و به احترامشان برحیزیم که با وجود تمام تهدیدها و جنایات حکومت ، آسایش از چشم دشمنان ملت ربوده اند .
امروز حکومت جمهوری اسلامی آنچنان به وحشت افتاده که با شنیدن هر صدای اعتراضی به لرزه می افتد . حکومتی که قطعنامه های سازمان ملل را کاغذ پاره می نامد و تهدیدبه حمله نظامی غرب را تمسخر می گیرد ، از برنامه ها و فریادهای ایرانیان خارج از کشور به رعشه افتاده . درود بر همه ایرانیانی که تلاش می کنند صدای مظلومیت مردم را به گوش جهانیان برسانند ، حکومت به وحشت افتاده . فریادهای تهدیدش نشان از تاثیر اعتراض شما بر بنیاد و اساس حکومت ست .

مطلبی که در پی می آید در همین راستاست :

آقای مانفرد موک ، معاون سرپرستی سازمان " حفاظت از قانون اساسی " آلمان ( عنوان یک سازمان اطلاعاتی - امنیتی در آلمان ست ) هشدار داد که سفارت جمهوری اسلامی در برلین سعی در شناسایی فعالان سیاسی مخالف حکومت جمهوری اسلامی و تلاش برای تهدید و زیر فشار قرار دادن آنها دارد .
علیرضا شیخ عطار ، سفیر جمهوری اسلامی در آلمان این موضوع را تکذیب نموده و گفت : دروغهای فراوانی در این مطلب است .
به آقای شیخ عطار ، سفیر جمهوری اسلامی در آلمان توصیه می کنم یک تکذیبه هم برای داخل کشور و معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بفرستد و سخنان او را هذیان بنامد ، چرا که :

سرتیپ مسعود جزایری ، معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تاکید بر شناسایی بسیاری از معترضان در داخل و خارج از ایران وعده داده است که با آنها چه در داخل و چه در خارج از کشور در زمان مناسب برخورد خواهد شد !
1. این جناب مسعود جزایری ، معاون فرهنگی ستاد ... است ، توجه کنید "فرهنگی " ، وای به وقتی که معاون امنیتی یا اطلاعاتی یا اجرایی یا جنایی یا ... می خواست چنین مطلبی را بیان کند ، خود تصور کنید از چه ادبیاتی و تهدیداتی استفاده می کرد !

2. هیچ مقام و مسئولی که از عقل و شعور کافی برخوردار باشد چنین گستاخانه سخن بر زبان نمی راند ، بد نیست به اقای جزایری یاد بدهند که تهدید به تنبیه افرادی که در کشوری دیگر زندگی می کنند ، نشان از تلاش به دخالت در امور داخلی آن کشور دارد . جمهوری اسلامی هنوز نتوانسته از ترورهایی که در اروپا ( و مشخصا واقعه میکونوس ) انجام داده خلاصی یابد ، گویا پرونده های آن دوران درس خوبی برای مقامات جمهوری اسلامی که جز شکنجه و تجاوز و قتل راهی برای حل مشکلات خود نمی دانند ، نبوده و باید درس تازه ای به آنها داد و این بار می بایست ایرانیان خارج از کشور با اجتماعات پرشورتر خود دهان تهدید کنندگان را ببندند .( سعی کردم محترمانه این جمله را به پایان رسانم ، شما مختارید کلمات مناسب را جایگزین نمایید ! ) .
3. چنانچه تهدید سرتیپ جزایری را در کنار تهدیدهای مقامات نظامی ، انتظامی ، اطلاعاتی و قضایی جمهوری اسلامی قرار دهیم ، می بینیم که همه اینها از وحشتی نشات گرفته که آسایش را بر آنان حرام ساخته و این همه ممکن نشده مگر بواسطه جنبش ملی مردمی که از دروغها خسته شده اند و سعی می کنند سرنوشت خویش را خود رقم زنند .

سفیر جمهوری اسلامی ایران موظف است تا با صدور بیانیه ای ، سخنان سرتیپ جزایری را ناشی از عصبانیت وی قلمداد نموده و از مقامات آلمانی خواهش کند تا صحبتهای او را جدی نگیرند و الا تهدید به تکرار ترورهای پیشین جمهوری اسلامی در اروپا ، مطمئنا از سوی مقامات اتحادیه اروپا وبویژه مقامات سیاسی و قضایی آلمان که تجربه " ترور میکونوس " را دارند ، بی پاسخ نخواد ماند !

زنده باد جنبش مردم ایران !


هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats