000

پنجشنبه، آبان ۲۸، ۱۳۸۸

عذر بدتر از گناه !

سردار احمدی مقدم در رابطه با کشته شدن پزشک کهریزک : پس از احضار اين فرد به دادسرا برای تحقيق درحوادث کهريزک ترس از محکوميت زندان باعث شده تا او دست به خودکشی بزند.
سردار نظام برای فرار از افشای حقایق کشته شدن پزشکی که بارها از سوی معاونش برای سکوت در قبال جنایات و تجاوزات صورت گرفته در کهریزک تهدید شده بود ، گفته وی بدلیل ترس از زندان ( لابد بخاطر شرکت در اعمال خلاف اخلاق و خلاف قانون !) خودکشی کرده اما نمی داند که این توجیه عذر بدتر از گناه ست . چرا که در صورت صحت ادعای این سردار ، بازهم اعترافی ست به تمامی آنچه در مورد بازداشتگاه کهریزک می گویند . مطمئنا سردار نظام به این نکته عنایت دارد که یک پزشک وظیفه در ارتش و نیروی انتظامی بدون تایید و همراهی مسئولین رده بالای نیروی خدمت خود قادر به انجام هیچ کاری نیست !

و چه جالب که هر که را این جماعت دون می کوبند و لعن می کنند ، نزد ملت عزیزتر می شود .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

وقتی در زندان به کسی مثل ابراهیم شریفی تجاوز میکنند ظلم میکنند و بعد مسئولین متجاوزان را دستگیر نمیکنند تا آبروی نظام نرود و میگویند کذب محض مملکت بی قانون بشود و مثل تگزاس و زمان وسترن ها بشود که هرکسی هر کاری دلش بخواهد بکند و هیچ کسی جلوی آنرا نگیرد و این همه آدم و جوانان شهید شوند و اینها خم به ابرو نیاورند همین هم میشود یاچندنفردر کهریزک زیر شکنجه میمیرند وشهید میشود جوانان معصومی مثل روح الامینی و محمد کامرانی پسران ملت ایران هستند خوب معلوم است که کسی از این دولت حمایت نمیکند حداقل تا زمانی که مملکت این وضعیت را دارد

Free counter and web stats