000

جمعه، شهریور ۲۷، ۱۳۸۸

تعابیر نوین در جمهوری اسلامی

احمدی نژاد در سخنانی بدیع فرموده : افراد کوته فکر در المپیک بدنبال کسب مدال هستند !
احتمالا از دید ایشان المپیک محلی ست برای خرید سوغاتی و تفریح مسئولانی که همراه ورزشکاران گزینش شده به سفرهای خارج از کشور می روند و صرف شرکت در این بازیهای جهانی برای جمهوری اسلامی کفایت می کند .
رییس دولت تقلب در ادامه سخنانش گفت : توقع من از جامعه ورزش بسیار بالاست ! ایشان در توضیح فرمایشات خود آورده : ما هر جا پافشاری کردیم و ایستادیم ، پیروز شدیم و ورزشکاران هم باید همین رویه را دنبال کنند !
ایشان البته نگفتند از جامعه ورزشی که توقع کسب مدال ندارند ، چه توقع بزرگی می توانند داشته باشند و ورزشکاران باید روی چه چیزی ایستادگی کنند تا آن هدف را بدست آورند !
جالب ترین قسمت سخنان رییس کابینه کودتا اینجاست :
" گرفتن مدال در المپیک ظاهر قضیه است و این مربوط به آدم های کوته فکر است که فکر می کنند حتما باید مدال هم کسب شود البته مدال های کسب شده از سوی ورزشکاران کشورمان در دوره آقای علی آبادی از ۹۵۰ به ۱۵۳۰ مدال رسیده است. "
من که متوجه منظور ایشان نشدم ، اگر کسب مدال نشانه کوته فکری ست ، پس چرا خودش نسبت به آمار مدالهای کسب شده توجه می کند . البته مطمئنا پروند این آمارها هم در وزارت خارجه موجود است !
اینکه در تمامی رویدادهای ورزشی دوران دولت کودتا ، نام ایران بعنوان کشوری شکست خورده اعلام می شود ، اهمیتی ندارد ... آب که از سر گذشت ، چه یک وجب و چه ...

رویکرد مقامات حکومت کودتا از اهداف شعارهای استراتژیک ! خود فقط منحصر به رییس دولت کودتا نیست . آقای احمدی مقدم ، فرمانده نیروی انتظامی نیز فرموده : روز قدس را سیاسی نکنید !

این فرمانده گویا فراموش نموده صرف برگزاری راهپیمایی روز قدس ، عملی کاملا سیاسی ست و اصولا ملتی که خود آزادی نداشته باشد ، حق ندارد آزادی دیگری را تقاضا کند .

اصولا مقامات جمهوری اسلامی از هر وسیله و فرصتی برای منظور دیگری بهره می برد ، در ایامی که همه برای زیارت کعبه به مکه می روند ، جمهوری اسلامی بجای عبادت ، سعی می کند در شهری که پیامبرش وقوع جنگ و درگیری را در آنجا حرام اعلام نموده ، تنش ایجاد نماید و با شعارهایی تحریک کننده بجای عبادت ، شیطنت کند .
در همین رابطه ، رییس جمهور منتخب رهبری در سازمان ملل دعای فرج می خواند و صحن سازمان ملل را به مسجد تبدیل می کند تا برای نمایندگان دولتهای و سیاستمداران روضه و دعای فرج بخواند و جالب است که به بقیه هم توصیه می کند تا نصایح او را اطاعت کرده و برای ظهور آقایش دعا کنند !

دنیا از این همه بدعت در تعابیر شگفت زده شده ، آیا حماقت را پایانی نیست ؟!

۲ نظر:

کریم پ گفت...

فرهاد جان دنیا از این همه بدعت در تعابیر دچار زخم معده شده. حالا ما خس و خاشاک! اما تقصیر مردم دنیا چیه که باید با دیدن محمود اشتهای خوردنشون رو هم از دست بدن!

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ...نخیر پایانی نیست ...نه در حماقت و نه در دروغگویی و دوپهلو سخن گفتن ...

Free counter and web stats