000

یکشنبه، شهریور ۱۵، ۱۳۸۸

استفتا در مورد حضور چاوز در حرم امام رضا !

استفتا _ حضرت ایت اله العظمی ، حاج فرهاد حیرانی دامت افاضاته
مسموع است آقای چاوز برای صرف افطار به حرم شریفه امام رضا در مشهد داخل شده ، آیا از نظر شما ورود غیر مسلمان به حرمین شریفه ائمه مجاز است یا خیر .( آقایان بهجت و گلپایگانی این عمل را حرام می دانند ، من باب تذکر !)
با تقدیم سلام و الاکرام
تعدادی از مقلدین


پاسخ حضرت آیت اله العظمی فرهاد حیرانی
، روحی و اروحنا له الفدا ( روح من و ارواح همه ما به فدایش ! ) :

السلام علیک یا مقلدین والاقدام ، یا مقصرین در پرداخت سهم امام
اولا حضراتی که استفتا می کنند بایستی سهم امام را نیز پرداخت نمایند ، فلذا بحسب روایات شریف ، انک ( یعنی همانا تویی ) که سهم امام را نمیدهی ، غلط می کنی که سوال می کنی .
اما از آنجا که ایام ماه مبارک رمضان است ، قصد نداریم با دهان روزه زبان به روضه دشنام باز کنیم فلذا این نوبت پاسخ می دهیم من باب تذکر تا بلکه سهم ما وصول گردد .
ابتدا به ساکن معروضم که حضور غیرمسلمان در حرمین شریفه حرام است مگر آنکه اسباب ذکورش را " فطمت الحبل " کرده و به اصطلاح " حاجی نو مسلمان " گردد و در این مبحث بحث بسیار میان علما درگرفته که باید از این " فطمت الاسباب ذکور " رسید کتبی مبنی بر رضایت بر قعل گرفته شود چرا که در ممالک خارجه ، قوانین مثل بلاد ما بیضوی ( هسته ای ) نیست و فرد مذکوری که ذکر ذکورش رفته ، می تواند در محکمه مدعی آثار اثاثیه فطمت شده اش گردد و خسارات بسیار بر نظام اسلامی وارد سازد .

از سوی دیگر مرقوم نموده اید که مسموع است حاج چاوز به حرم امام داخل شده ، اولا داخل غیر از دخول است که بی صیغه امری ست مذموم و ثانیا مسموعات و مشاهدات عینی در جمهوری اسلامی غیرقابل قبول است و باید به شایعات و توهمات کیهان ، مرقومه برادر کریه المنظر و قسی القلب ، حاج حسین شریعتمداری کانه شنیعت مداری ست ،( شنیع + ت از باب نسب به رهبری + مدار ) استناد نمود و لاغیر .

از سوی دیگر ارادت حاج هوگوچاوزی به معلول رهبری و ملعون احمدی بر احدی پوشیده نماند که او هرچند به خدا اعتقادی ندارد اما من باب ریا و مکر ، دعا بر ظهور عیسی مسیح و مهدی موعود می نماید ( گویا نمی داند ما علمای اعلام ، خودمان ختم این پدر سوخته بازیها ییم ) و البته از این نظر همچون جمهوری اسلامی ، راه را از ته به اول آغازیده . جمهوری اسلامی هم بر سبیل معمول چنین کند من باب مثال در وقایع بلدیه تهران و کشف حقایق کهریزک ، ابتدا به جهت حدوث جنایات و مکافات ، آنجا را بستند و بعد ادعا کردند تنها معدودی از عدوان معدوم شده اند و بعد اعلام نمودند این اندک نفوس بدلیل ویروس مرده اند و بعد آثار شهود بر آنان مترتب گشته و فرمودند که حاشا و کلا که اصلا کسی نمرده و هکذا که تعدادی هم در این بند زاده شده اند و آنکه زاییده از آنکه گا...ده امتنان فراوان نموده . هرچند در سند صحیح در کتب " کفایته المسلمه فی حکومت الوقیحه" (= آنچه برای حکومت بلاهت وقیح کفایت می کند ) آمده که آنکه در چنین مصیبتی زاییده ، رهبری ست که که چنین مصیبتی را زاییده ! آنهم بواسطه کثرت علاقه به کوچک اندام و کوته افکاری خبیث و ملعون .

اما بعد ،

حسب اطلاع ما ، مقداری از نذورات نفتی در جیب بی انتهای حاج هوگو ریخته شده بدون اینکه سهمی در نظر گیرند برای امثال بنده که در کوبیدن میخ اسلام بر سر و روی امت مسلمان سابقه ای دیرین داریم .فلذا بر امت مسلمان اجوب الواجبات است که بر انتقال نذورات نفتی و وجوهات واجبه به بلاد حاج هوگو چشم بر بندند که نگاه مردم بر نامحرمانی همچون پول نفت و فروش ابنیه و آثار باستانی و ظلمات عیان و مظالم نهان موکدا حرام است .

و من الله توفیق به شرطی که بین راه بدست آخوندها نیفتد
آیت اله العظمی فرهاد حیرانی ، روحی و ارواحنا له الفدا

۲ نظر:

ناشناس گفت...

waala ma ke hichi halimoon nashod az in hame klamte arabi ke az khodet saakhti .nemishe ye tarjomeye farsi ham zirnevisesh bezaari

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

Free counter and web stats