000

چهارشنبه، مهر ۰۱، ۱۳۸۸

احمدی نژاد : دولت بنده بی لیاقت است !

احمدی نژاد در مصاحبه ای ( در نیویورک ) در مورد قتل معترضان به انتخابات گفته :
" مقصر اصلی برخی سیاسیون هستند و من از دستگاه قضائی خواسته‌ام این موضوع را پی‌گیری کند.
احمدی‌نژاد تاکید کرد : متاسفانه حدود سی نفر در این حوادث کشته شدند .
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا دولت وی در کشته شدن این افراد نقش داشته است، گفت: در شرایط آشوب اینگونه موارد بروز می‌کند که دولت ایران در بروز آن نقشی نداشته است ،برخی دولت‌های غربی در این حوادث نقش بارزی داشتند که البته در آن عده‌ای از طرفداران دولت و رهگذران نیز کشته شدند و ما تلاش می‌کنیم راه‌های دخالت بیگانگان را ببندیم تا چنین حوادثی تکرار نشود."

نکات قابل توجه :
1. رییس دولت کودتا اعتراف نموده دولتش قادر به حفظ امنیت شهروندان ایرانی نیست و مسئولیتی در قبال آن بعهده نمی گیرد.
2. چنانچه احمدی نژاد واقعا به حرفهایش اعتقاد داشته باشد بایستی از خود بپرسد این چه دولتی ست که بیگانگان در روز روشن قادرند مردم را جهت اعتراض به حکومت به خیابانها بکشانند .
3. رییس منتخب رهبر ، اعتراف نموده 30 نفر از مردم در جریانات پس از انتخابات کشته شده اند ، در حالی که مقامات حکومتی یا قتل مردم را بکلی انکار کرده و یا نهایتا به کشتن تنها 9 نفر اشاره نموده بودند .
4. وی سیاسیون را عامل قتل مردم قلمداد کرده . یعنی دعوت به اعتراض را نشانه فرمان تیر می داند و از شلیک گلوله و شکنجه منجر به فوت مردم توسط قاتلین و ماموران حکومت سخنی نمی گوید !
5. وی اقرار نموده که شرایط فعلی کشور ، شرایط آشوب است !
6. جالبترین قسمت آنجاست که وی کشته شدگان را " رهگذران و طرفداران دولت " می خواند !
یعنی انتظار دارد مردم دنیا باور کنند که در ایران مردمی به کودتای انتخاباتی اعتراض می کنند و در این میان رهگذران کشته می شوند و نه معترضان!
در مصاحبه ای دیگر از وی در مورد ندا آقا سلطان سوال شد که رییس دولت کودتا عکس مروه الشربینی را نشان داد و گفت این زن در آلمان به جرم محجبه بودن کشته شده !
منتخب باند رهبری گویا تصور می کند مردم دنیا مجبورند هر آنچه وی می گوید بپذیرند ، کاش خبرنگار به او یادآور می شد که قاتل مروه الشربینی معتقد به همان ایدئولوژی است که در آلمان ، هوادارانش به طرفداری از دولت ایشان شهره هستند !

۶ نظر:

ناشناس گفت...

این عکس اشرف گذاشتی که اجازه نمیده متن زیر آن خوانده بشه.

فرهاد گفت...

کدام عکس ؟؟

ناباور گفت...

تابلوئه دیگه. ولی وقیح تر از این در عالم پیدا نشده

عمو اروند گفت...

لیس للمجنون حرج!

حسین . امیریه گفت...

فرهاد جان اتفاقا منهم وقتی عکس این خانم را در دست او دیدم گفتم ایکاش خبرنگار میگفت بطور غیر مستقیم در مرگ این خانم هم شما شریک میباشید که از قاتل او و گروهش هم مادی و هم معنوی حمایت میکنید

ناشناس گفت...

ُسلام فرهاد جان من یک در خواست داشتم از شما که برای شما ایمیل کردم
هر وقت دوست داشتی ایمیلی که روی وبلاگت دادی رو چک کن

Free counter and web stats