000

جمعه، خرداد ۲۲، ۱۳۸۸

تا همینجا بسه !مصالحه باندهای قدرت در ایران ...

خبرگزاریهای دولتی خبر پیروزی قطعی احمدی نژاد را اعلام کردند .
سبک اعلام خبر نشان از تقلبی آشکار می دهد ، یعنی گویی صندوق های رای قبل از وزارت کشور ، در این خبرگزاریها شمارش شده بود !
در ساعت یازده و چهل و پیج دقیقه شب (جمعه شب ) رییس ستاد انتخابات گفته بود فقط 5 میلیون از آرا شمارش شده و در ساعت 20 دقیقه بامداد اعلام نمود 10 میلیون رای شمارش شده اما خبرگزاری فارس به یکباره در ساعت یک و 27 دقیقه بامداد خبر از شمارش 31 میلیون رای داد و گفت احمدی نژاد 21 میلیون را کسب نموده !
یعنی در عرض 35 دقیقه ابتدایی فقط 5 میلیون رای اضافه شمارش شده بود اما در طی زمانی حدودا یک ساعت 21 میلیون رای به آرای شمارش شده اضافه شد.

از طرفی قبل از اعلام نتایج آرا توسط آقای دانشجو ، رییس ستاد انتخابات ، خبرگزاری فارس میزان دقیق آرایی که قرار بوده توسط این ستاد اعلام شود را منتشر نمود . یعنی همانطور که گفته شد ، انگار صندوق آرا قبل از ستاد انتخابات ، در این خبرگزاری شمارش می شده است .
می گویند احمق کسی ست که اشتباهی را بارها تکرار می کند به امید آنکه اما نتیجه ای متفاوت بدست آورد !
تا همینجا ما را بس !
حالا باید به دوستانی که اصرار بر شرکت در انتخابات داشتند بگوییم ، دیدید ما حق داشتیم و شما دوستان عزیز ، متاسفانه همان نقش سیاهی لشکر را برای رژیم بازی نمودید . جدا متاسفم که صداقت و دلسوزی این عزیزان دستمایه بازی حکومت بلاهت وقیح قرار گرفت .

نکته دوم مصالحه باندهای قدرت در ایران است ، یعنی رفع اتهام از رفسنجانی و ابقای احمدی نژاد .
در این روزها می بینیم که بسیاری از مقامات ، حتی مقامات هوادار رییس جمهوی از بی گناهی (!) خاندان رفسنجانی گفته اند .
باز برمی گردیم به همان نکته که قبلا اشاره نموده بودم : تقسیم وظایف سران نظام :
قدرت سیاسی از آن باند خامنه ای و چپاول مالی توسط رفسنجانی ، مصباح یزدی و آخوندهای شاخص نظام ( به شرط عدم دخالت در امور سیاسی ) . مبارک ست این خباثت بر علمای ریاکار.

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats