000

پنجشنبه، شهریور ۰۳، ۱۳۹۰

اصلاح طلبانی که اصلاح نمی شوند !

هنوز داغ مادران از کشته شدن فرزندانشان بدست چماقداران خامنه ای تازه ست که موسوی خوئینی ها داغ دیگری بر دل آنها می زند :
صادق لاریجانی هم قبلا گفته بود که در جریان اعتراض مردمی به انتخابات تنها یک نفر به قتل رسیده ، از لاریجانی ها که همدست جانی ها هستند انتظاری نیست اما از اصلاح طلبانی که امید به اصلاح آنها به قیمت خون فرزندان ایران زمین ارزیابی شده ، توقعی دیگر می رفت !
جناب خوئینی ها !
براستی معتقدید خامنه ای قابل اصلاح ست یا سنگ خود را به سینه می زنید مبادا با تغییر نوع حکومت فضا برای دیدگاه های شما هم تنگ شود ؟
هنوز یادمان نرفته شما رهبری دانشجویان پیروئ خط امام را در زمان اشغال سفارت امریکا بعهده داشتید ، بدعتی که امروز دیگر حریم قانونی هیچ سفارتخانه ای را حرمت نمی نهد تا در جهان حکومت باب میل شما را بنام بی قانونی و ظلم و فساد و سرکوب بشناسند !
جناب خوئینی ها !
خامنه ای از همان نماز جمعه ای که فرمان قتل و سرکوب مردم را داد ، مرد ، این جنازه را نمی توان با شعارهای شما زنده کرد . رهبری که حکم رهبریش را از دست ملت نگرفت و مشروعیتی که شما و دوستانتان تلاش می کردید به او ارزانی دارید ، از سوی ملت انکار شد تا ولی فقیه شما بداند خلافت بر پایه لجاجت و خشم ، لزوما کرنش و تبعیت ملت را به ارمغان نخواهد آورد حتی اگر خلیفه را با آب خرافات غسل دهند .

جناب خویینی ها !
امثال شما بسیارند ، آنانکه صلاح خویش در صلابت نامردمان می بینند و ثواب خویش در سکوت مردمان .

کاش می گفتید در سیمای رهبر خود چه می بینید که تمام جنایت وی را ملیح و مقبول می یابید !
کاش می گفتید این چه سری ست که خاتمی مردم را به عذرخواهی و شما ملت را به کرنش مقام عظمای ولایت می خوانید ، به خدای شما قسم ، باور داریم تنها هنر شما اجرای نقشی در حد سوپاپ حکومت ست .
تا صحبت از انتخابات شد ، خاتمی مردم را به عذرخواهی از رهبری دعوت کرد و تا حکومت های منطقه بدست مردم سرنگون شدند ، شما به لرزه افتادید و به تلاش تا شاید ذهن مردم از تغییر حکومت منحرف شود ، خیر شما از آرای مردم منحرف شدید !
همه سخنان شما نشان از باور اراده ملت دارد در برچیدن بساط حکومت ولی فقیه شما !


آقای خویینی ها !
همه شمایی که ادعای اصلاح طلبی دارید ، دروغگویید . شما و همفکرانتان هیچ استعدادی برای اصلاح شدن ندارید !

-----------------------
سارمان مجاهدین انقلاب اسلامی در پیامی به ملت لیبی آنها را به عفو و گذشت دعوت کرد . منشی که کاش در ابتدای حکومت جمهوری اسلامی هم از سوی اینان رعایت می شد تا خون بسیاری بر زمین ریخته نشود !

۱ نظر:

ع.ايماگر گفت...

اصلاح‌طلبي در 22 خرداد 88 تمام شد.

Free counter and web stats