000

دوشنبه، تیر ۲۷، ۱۳۹۰

آقای دبیر ! وجدانتان آزرده شد ؟!

علیرضا دبیر قهرمان اسبق کشتی جهان و عضو فعلی شورای شهر تهران از قتل روح اله داداشی ، قهرمان قویترین مرد ایران ( بخوانید جهموری اسلامی ) گله کرده که " چنین زیستنی شایسته هیچ جامعه انسانی نیست " !
جهت اطلاع این عضو شریف شورای اسلامی شهر تهران عرض می کنم :
1. اولا حضرتعالی عضو شورای شهری هستید که چنین اتفاقاتی بطور روزمره در آن بوقوع می پیوندد ، اگر شما مسئولیتی در قبال چنین رخداد هایی ندارید ، چه کسی پاسخگوست ؟
2. بارها سایت های خبری گزارش از قتل شهروندان در روز روشن و در خیابانهای تهران و باز هم در حضور نیروهای انتظامی داده اند ، چرا فغانتان از نا امنی شهرتان بلند نشد ؟
3. روزی که مادر شهید سهراب اعرابی در شورای شهر از ظلمی که بر فرزندش رفته بود سخن می گفت ، در کنار شما نشسته بود ، برای خون بناحق ریخته شده سهراب چه کردید ؟
4. جناب دبیر ! قتل هر شهروندی مایه تاسف ست اما تاسف بارتر جبهه گیری شما ست که توقع میرفت با روحیه ورزشکاری خود ، مدافع مردمی باشید که شما را قهرمان خود می دانستند . نه اینکه تا خشونت متوجه شما و دوستان شما می شود تازه بیاد آورید که باید کاری کرد .
این رویه تداوم همان رفتاری ست که شما مسئولین جمهوری اسلامی پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری باب نموده اید : خشونت ، تعرض و تجاوز در روز روشن و در مقابل دیدگان همه !
امیدوارم روزی بیدار شوید و حداقل وظیفه خود را بانجام رسنید : تبری و دوری از حکومت ظلم و تعدی ، حکومتی که به قول شما براستی زیبنده هیچ جامعه انسانی نیست !


گفتنی ست روح اله داداشی همانی ست که سال پیش کمربند قهرمانی خود را تقدیم احمدی نژاد کرده بود . مرگش مایه تاسف ست اما بیش و پیش از او از بناحق ریخته شدن خون جوانان سرزمینم متاسف می شوم که تنها خواستشان برسمیت شناخته شدن انسانیت آنها بود .

۲ نظر:

فرهاد گفت...

ناشناس فدایی خمینی
این بار آخر ست که به تو می گویم بساط خود را در این محل پهن نکن ، پشیمان می شوی .
بهتر ست به همان نوشیدن ساندیس قناعت کنی !

خلیل گفت...

سلام

آقایان و خانم ها فراموش کرده اند سوزنی به خود و جوالدوز به دیگران. تا مزه اش را بدانی. با سپاس

Free counter and web stats