000

دوشنبه، تیر ۲۷، ۱۳۹۰

شکسته شدن تابو در جمهوری اسلامی !

سومین روحانی نیز در خیابانهای شهر مورد ضرب و جرح قرار گرفت !
هرچند دستگاه های تبلیغاتی حکومت تلاش می کند تا تمامی این حملات به روحانیون را در قالب حمله اشرار و اراذلی که مراحم نوامیس مردم شده بودند جلوه دهد ، اما نمی دانم چرا هربار این اخبار را می خوانم یاد دستگاه های تبلیغاتی امریکا می افتم که تمامی کسانی که اقدام به ترور روسای جمهوری امریکا کرده اند را بیمار روانی معرفی کرده و راهی تیمارستانها نموده اند !

مطمئنا هیچ ایرانی ، هوادار ترویج خشونت در جامعه نیست ، اما چه می توان کرد که این از برکات روغن همان آشی ست که جمهوری اسلامی برای مردم پخته و پرداخته .
کافی ست نگاهی کنیم به ترویج تجاوز دسته جمعی به دختران و زنان پس از فاش شدن اخبار تجاوز دولتیان و مسئولین به زندانیان و زنان و دختران . در این مورد حتی کار به جایی رسیده که پرسنل سفارتخانه در تهران نیز چنان گستاخ شده اند که دختران ایرانی را مورد تعدی و تجاوز قرار می دهند و تنبیه شان برگشت به کشور مبدا است و بس !

یا شیوع قتل و چاقو کشی در خیابانها ، درست پس از اعمال خشونت بی حد ماموران و مزدوران در خیابانها علیه مردم .
همچنین می توان به ادعاهای خرافی در مورد ارتباط با امام زمان و خدای آسمان اشاره نمود که با روی کار آمدن احمدی نژاد و نیز تلاش در سبقت بر تملق گویی در مورد خامنه ای ، بسیار متداول شده .
نکته جالب عدم پذیرش این روحانی از سوی بیمارستانهای : رسول اکرم ، امام حسین ، امام سجاد و شهدای تجریش است (!) که تصور می شد نامشان برای پذیرش یک روحانی کفایت کند !

تمامی شواهد حاکی از وضعیت پرتنش و نابهنجار جامعه و نشان از تلاشی و سقوط حکومتی ست که تصور می کند با اعمال خشونت و ضرب و شتم می تواند جامعه جوان و تحت فشار را در مشت داشته باشد .
با گذشت زمان و ناامن شدن فضا برای مدافعین رژیم ، گسستگی بیشتری را در بدنه حامیت شاهد خواهیم بود همانطور که پس از انتشار عکس های چماقداران و بسیجی ها شاهد کوچ آنان و تزلزل در بدنه باند قدرت بودیم .

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats