000

سه‌شنبه، مرداد ۱۲، ۱۳۸۹

وقتی کیسه خالی ست ...

احمدی نژاد در همایش بزرگ ایرانیان خارج از کشور سخنانی را ایراد نمود تا مثل همیشه گزک بدست مخالفانش دهد.
بعنوان مثال وی بدون اینکه به بی پاسخ ماندن نامه هایی که برای سران جهانی فرستاده اشاره نماید ( که همین امر نشانه نا مقبولی و بی اعتباری نزد سران جهان ست ) از بحث مستقیم با اوباما سخن به میان آورد و اینکه به بوش هم پیشنهاد داده بود اما به او گفتند که بوش واهمه (!) دارد .
وی امیدوار است با بحث رودررو با شخصیت های مقبول جهانی خود را به زور ، میان آنان جا کند و ترسی هم ندارد از ابراز دروغ هایی که همیشه برای ارائه در جیب دارد : ایران آزاد ترین کشور دنیاست ، زنان در ایران از صد در صد آزادی برخوردارند ، انتخابات ایران سالم ترین انتخابات در جهان ست و ...
احمدی نژاد که تنها خودش خود را باور دارد ، به صراحت اعلام نمود که اسراییل افرادی را برای ترور وی اجیر کرده اند ، اسراییلی که هر که را خواسته ، در هر کشوری به دام انداخته و به اسراییل برده ، به تعبیر وی هنوز نتوانسته وی را ترور کند !شاید بهتر بود می گفت هنوز قابل ندانسته !
اما مهمترین نکته از نظر من آنجاست که در این رابطه مجبور شده چنین سخن گوید :
"صهیونیست‌های احمق آدم اجیر كرده اند كه مرا ترور كنند، این همه از ملت ایران ترور كردید چه شد؟ تك تك ایرانی‌ها یك رستم، سیاوش و یك رزمنده دلاور هستند".
بار دیگر جملات پیشین را بخوانید تا دریابید دست باند کودتا چگونه از همراهی انقلابیون پیشین خالی ست !
رییس جمهور منتخب رهبری حتی یک نفر را نیافته تا نامش را به زبان آورد . مثلا نمی توانسته بگوید ، ما را ترور کنید ، امثال بهشتی در ایران زیاد است ، چرا که پسر بهشتی را بارها روانه زندان کرده و او را در اردوگاه مقابل می بیند .
نمی تواند از سرداران جنگ نامی برد که خانواده های آنان اجازه این سوء استفاده را به او نمی دهند ، نمونه های بارز را می بایست در سخنان خانواده باکری ها یافت .
احمدی نژاد حتی نمی تواند از کسانی که در اوایل انقلاب ترور شده اند اسمی به زبان آورد ، افرادی مانند مطهری ، مفتح ، رجایی ، باهنر و ...
امروز توشه کودتاگران خالی تر از همیشه است ، هیچ فرد یا گروهی که اعتباری در این نظام داشته باشد را حامی خود نمی بینند .
همه از باند کودتا ( چه روحانیون حامی خامنه ای و چه سران سپاه حامی احمدی نژاد ) فراری هستند تا دامانشان بیش از این آلوده جنایات این گروه نشود .
این چنین تنهایی و بی اعتباری یادآوردوران سقوط تمامی زمامداران مستبد و دیکتاتور است بویژه آنگاه که پاپس کشیدن رژیم را از شعارها ی محوری و سازش با همه آنچه تا دیروز خیانت می خواند ، شاهد باشیم .
آنچه از فضای اقتصادی ایران بر می آید نشانه آن است که مسئولان با شتابی فراوان بدنبال مال اندوزی هستند تا فردای خود را بتوانند در سرزمینی دنبال کنند که پذیرای آنهاست .
سپردن قراردادهای کلان به موسسات وابسته به سپاه و پرداخت بودجه به آنها ، بدون اینکه فعالیتی یا پیشرفتی در تعهدات داده شده دیده شود نشان از زراندوزی برای روز مباداست .
امروز باید نه فقط حکومت جمهوری اسلامی را نشانه رفت که فضا را آنچنان ( از جنایات حکومت ) روشن ساخت تا در فردای پیش رو ، هیچ دولتی توانایی پذیرش مسئولین فراری جمهوری اسلامی را نداشته باشد .

۲ نظر:

خلیل گفت...

سلام، این کار بر عهده ی ایرانیان متشکل خارج از کشور است که با افشاگری ها و تماس با مقامات کشورها، آن ها را از پذیرش این افراد بر حذر دارند. تا بحال که پول آقایان قوی تر از فعالیت متشکل ایرانیان دموکرات خارج از کشور بوده است.

عمو اروند گفت...

آن کس که نداند که نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند.

Free counter and web stats