000

یکشنبه، مرداد ۳۱، ۱۳۸۹

لایحه حمایت از نامردان !

باردیگر لایحه حمایت از خانواده ( بخوانید حمایت از نامردان ) در دستور کار مجلس ( بخوانید مسجد ) شورای اسلامی قرار گرفت .
حرف اول و آخر این لایحه آزادی عمل به (نا)مردان برای ازدواج های مکرر و چند همسری ست . لایحه ای که به زنان به چشم کنیزان ( صدر اسلام !) نگاه می کند و شان انسانی زنان را خدشه دار و بل نابود می سازد .

نقدی بر این لایحه روا نیست که صرف عنوان نمودن چنین افکاری در سطح قانونگذاران جمهوری اسلامی نشان از آن دارد که برخلاف ادعای روحانیون غاصب ایران ، فقه اینان نه تنها پویا و زنده ( به روز ) نیست که گویا از زمان نزول کتاب مقدس ( قرآن ) هم عقب تر رفته ، چه در قرآن تاکید آفریدگار بر ناتوانی مردان مبنی بر رعایت عدل بین همسران است و این ناتوانی را دلیل مجاز نبودن چندهمسری عنوان می کند اما رجل غاصب ایران بدون توجه به توصیه اکید خداوندشان ، مجوز بی ثباتی خانواده و ابطال شان انسانی زنان را در دستور کار خود قرار داده اند .
جالب ست که تعدادی از بانوانی که ادعای روشنفکری در نظام را دارند معترض شده اند که چرا رضایت همسر اول هم عرض 9 شرط دیگر قرار گرفته !

زنان در ایران راهی سخت برای اثبات هویت انسانی خود دارند و بیش از مردان در معرض آسیب های روحی و جسمی ( توسط نیروهای بی شرم و بی رحم جمهوری اسلامی ) قرار دارند و با این وصف شاهدیم که پرچمدار مبارزه با دگم اندیشی و استبداد حاکم بر ایران هستند .
روحانیونی که بزرگترین افتخارشان حفظ و تکرار " برداشت های فلان آخوند و فلان عالم قرون گذشته " ست هرگز به این مطلب توجهی نکرده اند که اگر شان انسانی " زن " را در نظر نگیرند هرگز نمی توانند خود را انسان بنامند ، چرا که خود در بطن " یک زن " پرورش یافته اند .

اسف بار آنکه این موجودات قرون وسطایی آنچنان در اندیشه های دگم خود غوطه ورند که حاضرند حتی دختران خود را هم قربانی هوسرانی (نا)مردان کنند ، شاید رستگار شوند !( هرچند صاحبان چنین اندیشه هایی دختران خود را انسان نمی دانند و شاید دختران این دگم اندیشان و مرتجعان بایستی دستبوس پدارنشان باشند که آنها را زنده بگور نمی کنند !)

در مورد این لایحه بسیار نوشته اند و حق مطلب را ادا نموده اند :
اکثریت زنان ایرانی به لایحه حمایت از خانواده معترضند، پس مجلسیان نماینده کدام زنان اند؟
زهرا شجاعی: چرا لايحه حمايت از خانواده مرداني را كه بي دليل ازدواج مجدد كنند، مجازات نمي‌كند؟
«لایحه خانواده در راستای خواسته‌های جنسی مردان است»
توزیع زنان مجرد بین مردان زن دار و پولدار در لایحه حمایت از خانواده!

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats