000

جمعه، فروردین ۰۶، ۱۳۸۹

آرزوی مسئولان جمهوری اسلامی در سال جدید

مسئولان جمهوری اسلامی به حسب حال و خواب و خیال خود ، آرزوهایی را برای سال جدید در سر دارند :

1. خامنه ای : خدایا ، چند ساله هی دشمن دشمن می کنم ، امسال دیگه این دشمن را نشون من بده !( اینجا )

2. احمدی نژاد : خدایا ، من میز و صندلی مدیریت هم خریدم ، امسال دیگه مدیریت جهانی را بده دست من ! (اینجا)

3. جنتی : دو نفر را اعدام کردید ، دست شما درد نکنه ، برای رضای خدا 74999900 نفر دیگه را هم بکشید ، می مونیم من و 99 نفر دیگه که می تونیم راحت تو این کشور زندگی کنیم ! (اینجا و اینجا )
4. خزعلی : خدایا این نوروز را نابود کن ، جاش عید غدیر را بذار ، بجای زرتشت هم کاشکی علی را قرار می دادی . زنگ خونه من میگه " یا علی " ، کاشکی موذن هم فقط می گفت یاعلی ، پیغمبر و نماز رو ولش ... (اینجا ، اینجا )
5. امامی کاشانی : خدایا امسال دیگه یه برگی ، یه تکه ابری ،یه چیزی بفرست این بیضه و عورت نظام معلوم نباشه .( اینجا )
6. شجونی : خدایا پارسال که نشد خرخره این مردم را بخورم ، امسال اقلا به قول امامی کاشانی بذار بیضه ای ، عورتی ، چیزی از این مردم را بخورم . ( اینجا )
7. مصباح یزدی : پارسال گفتم اطاعت از رییس جمهور اطاعت از خداست ، امسال میگم خود خدا هم وقتی می خواست آیه بر پیامبر نازل کنه از احمدی نژاد اجازه می گرفت ، کی به کیه ! ( اینجا )
8.احمد جنتی : خدایا پارسال مقام رهبری در غربت به سر می برد ، امسال ببرش به وطنش پیش شیخ حسن نصراله ! ( اینجا )
9. هاشمی رفسنجانی : خدایا یه بار دیگه وضع برگرده به دوران رحلت امام ، من دیگه غلط می کنم این خامنه ای یکدست رو جاش بذارم ( اینجا )

۲ نظر:

کریم پ گفت...

هاهاهاها خیلییییییییییی با حال بود فرهاد جان...

ناشناس گفت...

این کلیپ مجلس خبرگان خیلی جالب بود
ممنون
نق نقو

Free counter and web stats