000

پنجشنبه، فروردین ۰۵، ۱۳۸۹

پدر علم ارتوپدي اروپا ( در پیام نوروزی ) : ایرانی آزاد را آرزو می کنم

برنامه ویژه نوروزی تلویزیون ایرانیان برلین :
چه زیباست که آسمان این شهر ( برلین ) و این کشور (آلمان ) مزین به نور ستارگانی ایرانی ست ، ستارگانی که افتخاری برای جامعه ایرانیان و وجهه ای و آبرویی برای علم ( پزشکی ) هستند.
پروفسور رحیم رحمانزاده ( پایه‌گذار جراحی مدرن تروماتیک ارتوپدی و رئیس مركز بین‌المللی جراحی مفاصل و استخوان برلین ) با وجود تمامی دغدغه ها و گرفتاریهای شغلی و بدون توجه به مکافاتی که حکومت اسلامی در آینده در سفرهای ایشان به ایران بوجود خواهد آورد ، بطور مستمر در تظاهرات و اعتراضات ایرانیان مقیم برلین در حمایت از جنبش مردم ایران شرکت نموده است .
در برنامه ویژه تلویزیون ایرانیان برلین ، پروفسور رحمانزاده در گفتگویی خودمانی و صمیمانه ، ایرانی آزاد که در آن همه از حقوق مساوی برخوردار باشند را آرزو نمود .

در صحبتهایی که قبل و بعد از این گفتگو با پروفسور داشتم ، متوجه شدم که وی اطلاعاتی عمیق و گسترده در رابطه با آیین های ملی ، نمادها وحتی دلایل انتخاب نمادها داشته که متاسفانه بدلیل وقت کم برنامه نتوانستیم به آنها بپردازیم .
لازم بذکر است پروفسور رحمانزاده در زمان جنگ ، بدون چشمداشت مالی ، به مداوای مجروحان جنگ پرداخته و در هر زمانی رسیدگی به امور درمانی هموطنان را در اولویت قرار داده و می دهد.

این گفتگو و دیگر قسمتهای برنامه ویژه سال تحویل تلویزیون ایرانیان برلین را در اینجا ببینید .

۱ نظر:

حسین . امیریه گفت...

فرهاد جان با آرزوی اینکه شروع خوبی در سال تازه داشته ایی دوست من خوشبختانه از چنین انسانهای والا بسیار داریم که در گوشه و جهان در خدمت انسانها میباشند ولی افسوس که نمیتوانند در خانه پدری به خدمت بپردازند انشااله که دعای این عزیز اجابت کند و ایرانی آزاد داشته باشیم.

Free counter and web stats