000

جمعه، اسفند ۱۴، ۱۳۸۸

بررسی فيلم کوی دانشگاه در کميسيون امنيت ملی

رییس و سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مسجد ( مجلس ) شورای اسلامی در مورد فیلم حمله به کوی دانشگاه گفته بودند فیلم را ندیده اند ( احتمالا بدلیل تماشای سریال های تلویزیون ) .
اما پس از مدتی که سر و صدای همه محافل داخلی و خارجی درآمد این دو عزیز تصمیم گرفتند در ساعات اولیه بامداد که معمولا تلویزیون سریال درخور توجهی پخش نمی کند ، زمانی را به دیدن این فیلم اختصاص دهند .
جالب ست که مسئولینی که باید خود کاشف چنین وقایع و البته عامل بازدارنده از وقوع چنین اتفاقاتی باشند ، معمولا آخرین کسانی هستند که فیلم یا گزارش بدستشان می رسد . آنهم با هزار من بمیرم ، تو بمیری بالاخره قبول می کنند مسئله ای روی داده که باید به آن توجه شود .

سخنگوی این کمیسیون عریض و طویل که قبلا فرموده بود این فاجعه ربطی به کمیسیون امنیت ملی ندارد ، دیروز اعلام کرد ، بله ، ما نشستیم و ضمن صرف چای و شیرینی و البته تنقلاتی دیگر فیلم را دیدیم ، پسته اش یه کم مونده بود که به مسئول مربوطه تذکر جدی داده شد ، فیلم هم هرچند اکشن بود و آرتیست ها دمار از روزگار آدم های بد درآوردند ، اما از آنجا که تناسبی بین قوا وجود نداشت ، جنگ مغلوبه و یکطرفه بود و هیچ هیجانی به آدم دست نمی داد .
بنده و دیگر کارشناسان خبره کمیسیون امنیت ملی به این نتیجه رسیدیم که " هیچ مطلب جدیدی در فیلم نبود " !
یک عده دانشجو نما که فقط به زور درس خوندن و قبولی در کنکور وارد دانشگاه شده و از هیچ سهمیه یا نهادی هم استفاده نکرده بودند ، در دانشگاه جمع شدند و البته برادران لباس شخص در معیت نیروی محترم انتظامی تعدادی را لت و پار کردند . تمام اینها را ما قبلا هم می دانستیم اما دشمن طوری وانمود کرده بود که ما تصور کردیم شاید اتفاق خاصی روی داده که بحمد اله اینطور نبود .
البته بنده به فرمانده نیروی انتظامی و نیروهای لباس شخصی عزیزتر از برادر توصیه نمودم برای هیجان و جذب مخاطب بیشتر ( نمایندگان مسجد شورا ) بهتر است کمی هم صحنه های تجاوز و قتل به آن اضافه کنند و در همین رابطه تعدادی از فیلم های کهریزک را برای الگو برداری به آنها دادم .

در همین رابطه هم قبلا آقای خامنه ای ضمن محکوم کردن حمله به کوی دانشگاه دستور قاطع نسبت به برخورد با متجاوزین را صادر کرده بود .
از زمان صدور فرمان ولی فقیه تا امروز ، شاهد دستگیری فله ای و روزافزون دانشجویان هستیم .
سخنگوی دفتر تحکیم وحدت در مصاحبه ای گفت : بابا بسه دیگه ، همون واقعه کوی دانشگاه بسه ، نمی خوایم متجاوزین را دستگیر کنید ، اینطوری دیگه دانشجویی نمی مونه که بره سر کلاس و باید اساتید را به زندان بفرستیم تا در آنجا کلاس درس تشکیل بدند !

۱ نظر:

مانی خان گفت...

تو مسلمان کافر اندیشی
بدسگالی ددی و بدکیشی
*
ظلم بر خلق این وطن کردی
از تمامی ی ظالمان پیشی
*
این بسیجی که جمله نادانند
گول تو خورده چون که با ریشی
*
احمدی که قیافه اش خفن است
تو گرفتار عشق آبجیشی
*
بر ملا گشته در جهان ظلم ات
دشمن ساتلایتی و دیشی
*
رهبر جانیان بالفطره
نیست انسان زتو کس و خویشی
*
زین سبب کرده ای وزیر و وکیل
گاو و گوساله و خر و میشی
*
(میش بد بخت فدای قافیه شد
شایگان هم شود چنین میشی)
*
بانک ها پر ز پول دزدی توست
تو تظاهر کنی که درویشی
*
دشمن موسوی و کروبی
میزنی تو به هر دوتا نیشی
*
خواب راحت به چشم تو نرود
دائما در هراس و تشویشی
*
بیخ خفت تورا گرفته جهان
تو گرفتار پنجی و شیشی
***
کیش از چه تو میدهی ما را
تو خودت آچمزی وهم کیشی

Free counter and web stats